Markkinoille BMW R nineT Scrambler tulee 17.9. BMW jatkaa mallistonsa laajentamista - epäilemättä menestyksekkäästi - tällä kertaa Triumphin ja Ducatin viitoittamalla tiellä.
Huippukohdat:
- - Puristinen Scrambler-design, klassinen värikonsepti, suurta huomiota pantu yksityiskohtiin
- - Ilma / öljyjäähdytteinen kaksisylinterinen bokserikone, jonka kuutiotilavuus on 117 cm3. Teho 81 kW / 110 hv @ 7750 rpm, maksimivääntö 116 Nm @ 6000 rpm.
- – Modulaarinen runkorakenne, jossa poistettava matkustajan apurunko tarjoaa paljon variointimahdollisuuksia
- - Klassinen jousitusratkaisu; teleskooppietupää ja Paralever-takahaarukka
- - Scrambelreille tyypillisesti iso 19 tuuman etupyörä
- - Aksiaalisesti asennetut nelimäntäiset jarrusatulat, teräspunotut jarruletkut, 320 mm jarrulevyt ja ABS
- - Nostettu pakoputki asennettu lähelle runkoa, tuplaäänenvaimentimet
- - Pysty ajoasento klassiseen Scrambler-tyyliin
- - Tikattu istuinpäällinen, muistuttaa patinoitunutta nahkaa
- - Suunniteltu kustomoitavaksi
- - Yksilöllisesti räätälöityjä erikoisosia korkealla BMW-laadulla toteutettuina
Aiheesta aiemmin sivuillamme: Tulihan se BMW:n uusi Scrambler sittenkin kaapista
Artikkelissa on enemmän asiaa aiheesta.