Markkinoille BMW R nineT Scrambler tulee 17.9. BMW jatkaa mallistonsa laajentamista - epäilemättä menestyksekkäästi - tällä kertaa Triumphin ja Ducatin viitoittamalla tiellä.

Huippukohdat:

  • - Puristinen Scrambler-design, klassinen värikonsepti, suurta huomiota pantu yksityiskohtiin
  • - Ilma / öljyjäähdytteinen kaksisylinterinen bokserikone, jonka kuutiotilavuus on 117 cm3. Teho 81 kW / 110 hv @ 7750 rpm, maksimivääntö 116 Nm @ 6000 rpm.
  • – Modulaarinen runkorakenne, jossa poistettava matkustajan apurunko tarjoaa paljon variointimahdollisuuksia
  • - Klassinen jousitusratkaisu; teleskooppietupää ja Paralever-takahaarukka
  • - Scrambelreille tyypillisesti iso 19 tuuman etupyörä
  • - Aksiaalisesti asennetut nelimäntäiset jarrusatulat, teräspunotut jarruletkut, 320 mm jarrulevyt ja ABS
  • - Nostettu pakoputki asennettu lähelle runkoa, tuplaäänenvaimentimet
  • - Pysty ajoasento klassiseen Scrambler-tyyliin
  • - Tikattu istuinpäällinen, muistuttaa patinoitunutta nahkaa
  • - Suunniteltu kustomoitavaksi
  • - Yksilöllisesti räätälöityjä erikoisosia korkealla BMW-laadulla toteutettuina 

Aiheesta aiemmin sivuillamme: Tulihan se BMW:n uusi Scrambler sittenkin kaapista

Artikkelissa on enemmän asiaa aiheesta.

Uusklassinen BMW R nineT Scrambler.

Uusklassinen BMW R nineT Scrambler.