Yksi mielenkiintoinen piirre on, että valmistajat ovat alkaneet julkistaa uusia mallejaan tipoitellen jo ennen EICMAa. Aiemmin kaikki uudet mallit julkistettiin messutapahtuman aikana. Pioneerina on tässä toiminut Ducati, joka on jo jokusen vuoden julkistanut mallejaan netissä pitkin syksyä parin vuoden ajan ilmeisesti julkistamisesta saatavan julkisuuden maksimoimiseksi.
EICMA:n kahden päivän julkistusaikatauluun mahtuu lisäksi vain rajallinen määrä tunteja, joten vapaat ajat vain loppuvat, kun julkistuksia on nytkin jo tiheään, jopa puolen tunnin välein, halleja on 10 ja välimatkat suuria. Toimittajat eivät siten ehdi mitenkään kaikkiin julkistustilaisuuksiin mukaan. Siten on pakko vain mukautua ja valita tärkeimmät tai kiinnostavimmat päältä.
Juttulista, tuorein ylimmäisenä:
Maanantai 18.11.:
Zerolta uusi edullinen mallisarja – joko nämä hinnat tekevät sähkömoottoripyöräilystä haluttavampaa?
Torstai:
Bimota: nyt olisi tarjolla napaohjauksella varustettu Tera-crossover – jos 200 hevosvoimaa riittää?
Tiistai 12.11.:
KTM esitteli täysin uuden 390 Adventuren – entistä kyvykkäämpi – myös maanteiden ulkopuolella
Milanon EICMA-moottoripyöränäyttely keräsi huikean määrän kävijöitä 2024
Maanantai 11.11.:
Honda räväytti: maailman ensimmäinen sähköisesti ahdettu V3-moottori tulossa tuotantoon
Sunnuntai 10.11.:
Suzuki esitteli uudet keskikoon DR-Z4 dualsport- ja supermoto-mallit
EasyBlock on uusi, nerokas tapa suojata moottoripyörä varkailta
Perjantai 8.11.:
Torstai 7.11.:
Keskiviikko 6.11.:
Keskiviikko 6.11.2024 09:02
Tiistai 5.11.:
Tiistai 5.11.2024 09:06
Husqvarnan uusi Pioneer: tieliikenteeseen sopiva endurosähkökevari