Työpaikkailmoituksessa kerrotaan seuraavaa:
"KTM Nordic Oy on osa itävaltalaista KTM AG -konsernia. Toimialamme on emoyhtiömme valmistamien moottoripyörien markkinointi ja myynnin tuki Suomessa ja Baltian maissa. Emoyhtiömme brändejä ovat KTM, Husqvarna Motorcycles ja GASGAS. Jatkuvan tuotekehityksen ja uusien mallilanseerausten ansiosta KTM AG on kasvanut Euroopan suurimmaksi moottoripyörien valmistajaksi. Lue lisää emoyhtiöstämme osoitteessa www.ktmgroup.com
READY TO RACE? Haemme monipuolisella sisällön-, tapahtumatuotannon ja projektinhallinnan osaamisella varustettua Marketing Specialistia vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Konalaan.
VASTAAT KTM:n tuotemerkkien ja -mallien näkyvyydestä asiakaskuntamme seuraamissa verkko- ja printtimedioissa sekä alan tärkeissä messu-, koeajo- ja kilpailutapahtumissa Suomessa ja Baltian maissa. Lisäksi toteutat kuluttajia puhututtavaa markkinointiviestintää yrityksemme sosiaalisen median kanaville ja lokalisoit emoyhtiön tuottamia englanninkielisiä tekstisisältöjä Suomen ja Baltian markkinoille sopiviksi. Sinulla on aina käytössäsi laaja-alainen ja laadukas taustamateriaali, jonka pohjalta saat vapaat kädet luovien sisältöjen toteuttamiseen. Tarjoat KTM:n brändien jälleenmyyjille työkaluja ja vinkkejä omien markkinointitoimiensa toteuttamiseen. Vastaat kokonaisvaltaisesti alueellisten myynninedistämiskampanjoiden toteutuksesta, osallistut oman markkina-alueesi edustajana konsernitasolla toteutettavien kampanjoiden suunnitteluun sekä raportoit markkinoinnin tuloksista emoyhtiölle. Työ sisältää myös jonkin verran kansainvälisiin tuotelanseeraustilaisuuksiin liittyvää koordinointia, viestintää ja matkustamista.
OLET monipuoliset taidot omaava ja suuria kokonaisuuksia hallitseva markkinointiviestinnän ammattilainen. Työotteeltasi olet määrätietoinen, rohkeasti toimeen tarttuva ja asioista selvää ottava. Osoitat vahvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa sekä luovaa sisällöntuotannollista ajattelutapaa. Kykenet tuottamaan luonnolliselta kuulostavia käännöstekstejä ja ideoimaan myyviä somesisältöjä. Olet järjestelmällinen, itseohjautuva ja itseäsi kehittävä. Sinulla on näkemystä tuotteiden ja tapahtumien tavoitettavuuden kasvattamisesta ja olet myös vahvasti perillä digimarkkinoinnin tulevaisuuden mahdollisuuksista. Käyttämiämme työkaluja ovat muun muassa SAP Marketing Cloud, Adobe Experience Manager, Falcon.io, PResstige sekä Adobe InDesign ja Photoshop. Kokemus niiden käytöstä katsotaan eduksesi.
PÄÄSET OSAKSI 15 hengen kunnianhimoista ja rentoa työyhteisöä, jossa henkilöstön vaihtuvuus on pientä ja ilmapiiri kannustava. Uskomme, että työntekijämme viihtyvät meillä pitkään, koska toteutamme projektejamme aina tiiviissä yhteistyössä niin paikallisten kuin kansainvälisten kollegoiden ja jälleenmyyjien kanssa. Alamme muuttuu jatkuvasti esimerkiksi sähköistymisen myötä, mikä mahdollistaa samalla työtehtäviemme luonnollisen kehityksen. Jaamme kollektiivisen kiinnostuksen moottoripyöriin sekä moottoriurheilun parissa koettavien elämysten tuottamiseen, mikä näkyy myös tavassamme viettää omat työhyvinvointipäivämme toiminnallisten aktiviteettien parissa.
SAAT lähimmiksi kollegoiksi Suomen ja Baltian Area Sales Service Managerista, Brand Managerista sekä markkinointiassistentista koostuvan myynnintukitiimin. Perehdytyksemme yhdistettynä yrityksessämme olevaan vuorovaikutuksen määrään antaa sinulle erinomaiset edellytykset tehtävässä menestymiseen. Kannustamme työntekijöitämme tekemään oman työnkuvansa itselleen mukavaksi, mikä mahdollistaa tietynlaisen vapauden luoda raamit omalle työnteolle niin työajan kuin -paikan suhteen.
Hyppää kyytiin! Lataa hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta viimeistään 25.09.2022. Kartoitamme tehtävään sopivia osaajia jo hakuajan aikana, joten toimi nopeasti. Operaria Headhunting & Recruiting avustaa meitä hakuprosessissa ja tiedusteluihin vastaa rekrytointikonsultti Markus Fabricius, markus@operaria.fi, puh. 0400 603327.
Lisätietoja ja itse työpaikkahakemukseen täältä."