Battlax Sport Touring T32:ssa käytetään Bridgestonen uutta Pulse Groove Pattern -teknologiaa parantamaan ominaisuuksia märällä kelillä. Edeltäjämalliin verrattuna valmistaja väittää, että renkaan jarrutusmatka märällä on 7 % lyhempi ja takarenkaan kosketusalue 13 % suurempi. Uuden renkaan keskikokoisiin ja isoihin moottoripyöriin suunnattu GT-versio tarjoaa myös edeltäjää enemmän suorituskykyä ja pitoa märällä sekä 10 % paremman kulumiskestävyyden.
Bridgestone tuo markkinoille sport touring -segmentin uuden Battlax Sport Touring T32 -renkaan. T32 sekä keskikokoisiin ja isoihin moottoripyöriin suunnattu T32GT tarjoavat kaikki ominaisuudet, mitä sport touring -segmentissä tarvitaan niin suorituskyvyn, luottamuksen kuin ajotuntuman suhteen.
Parannetut märän kelin ominaisuudet
Yksi Battlax Sport Touring T32:n suurimmista eduista on kauttaaltaan parantunut suorituskyky märällä kelillä verrattuna edeltäjään Battlax Sport Touring T31:een. Tämän mahdollistavat uudet, innovatiiviset ratkaisut renkaan muotoilussa ja kumiseoksessa.
Renkaassa käytetään Bridgestonen täysin uutta Pulse Groove Pattern -teknologiaa, jossa urien muotoilulla ja urien keskiosan pienillä ohjaimilla optimoidaan vedenpoisto-ominaisuudet suoraan uraan verrattuna. Teknologia tehostaa vedenpoistoa koko renkaan pintakuvioalueella, parantaa pitoa ja pienentää renkaan luistosuhdetta märissä ja haastavissa olosuhteissa.
Bridgestonen Pulse Groove Pattern -teknologian vaikutusta Battlax Sport Touring T32:n märkäpitoon tehostavat renkaan pintakuvioon tehdyt parannukset. Takarenkaan urien suhde kumiin on suurempi ja urien kulmat, sijainti ja kuvion jäykkyys on optimoitu, ja kosketusalue tiehen on kasvanut 13 prosenttia. Tuloksena on neutraalimpi ja johdonmukaisempi käsiteltävyys sekä parempi pito märällä kelillä.
Kaikkien Battlax Sport Touring T32:een tehtyjen parannusten ansiosta jarrutusmatka märällä ajoalustalla on edeltäjää seitsemän prosenttia lyhyempi. Kulumiskestävyydestä ei ole kuitenkaan jouduttu tinkimään.
Kaikki Battlax Sport Touring T32 -renkaan tekniset parannukset eivät näy ulospäin. Renkaan rakenteen ja kumiseoksen optimoimiseksi tehtiin valtavasti työtä, joka tuntuu sport touring -renkaan erinomaisena käsiteltävyytenä niin kuivalla kuin märällä sekä huippuluokan vakautena suurissa nopeuksissa, suorilla ja kaarteissa.
Täysi GT-valikoima
Bridgestone on kehittänyt keskikokoisia ja isoja touring-moottoripyöriä varten oman Battlax Sport Touring T32GT -rengasversion, jonka tekniset ominaisuudet ja pintamalli vastaavat juuri tämän segmentin vaatimuksiin.
Myös GT-versiossa käytetään Bridgestonen uutta Pulse Groove Pattern -teknologiaa sekä optimoitua urien sijoittelua ja rengasrakennetta. Näillä ratkaisuilla saadaan keskikokoisten ja isojen moottoripyörien edellyttämä kuvion jäykkyys. Nämä parannukset ja ominaisuudet parantavat suorituskykyä ja pitoa ja tarjoavat 10 prosenttia paremman kilometrituloksen Battlax Sport Touring T31:een verrattuna.
Bridgestonen Battlax Sport Touring T32:n kokovalikoima käsittää koko sport touring -segmentin. Sekä T32 että T32GT tulevat markkinoille vuoden 2021 alkupuolella.