Harley-Davidsonin yhteistyöhaaveiden taustalla on tavoite saada suurempi osuus maailman suurimmasta moottoripyörämarkkinasta. Siksi neuvottelut Hero Motorcorpin kanssa, joka on erikoistunut valmistamaan pienikuutioisia moottoripyöriä ja skoottereita. Merkki on Intian markkinoilla ykkönen.
Vaikka kumppanuus ei näytä toteutuvan välittömästi, Heron pääjohtaja Pawan Munjai oli kertonut intialaismedialle, että "jos Harley sitä haluaa, niin mitä pikemmin asia toteutuu, sen parempi se on kaikille".
Harley on ryhtynyt yhteistyöhön kiinalaisen valmistajan Zheijiang Qianjiang Motorcycle Co. Ltd:n kanssa pienikuutioisten moottoripyörien valmistamiseksi myytäväksi Kiinassa ja muualla Aasiassa. Kyseisellä valmistajalla on hallussaan Benellin tuotemerkki.
Lisäksi Harley on avannut kokoonpanotehtaan Thaimaahan, jossa tuotetaan suurin osa merkin Euroopan Unionin, Kiinan ja Kaakkois-Aasian alueilla myytävistä nykyisistä malleista.
Intia ja Aasia yleensäkin ovat tärkeitä markkinoita H-D:n tulevaisuuden kannalta, kun sen myynti laskee ydinmarkkina-alueella Yhdysvalloissa vuosi toisensa jälkeen ja myynti EU:n alueellakin putosi viime vuonna. Myynnin kasvu Aasiassa edellyttää kuitenkin pienikuutioisempia malleja.
Harleyn edustaja oli kommentoinut Milwaukee Journal Sentinelille, että yritys on sitoutunut tuottamaan pienikokoisemman pyörän Intian markkinoille, mutta muu asiaan liittyvä on "huhuja ja spekulaatioita".
Hero omisti aikanaan 49 % osuuden Eric Buellin omistamasta EBR Racingistä, mutta irtautui siitä EBR:n konkurssin myötä.