CB4X-konseptissa on puolikate, joka silti jättää moottorin ja pakoputkiston mukavasti näkyviin. Tuulilasin korkeus on säädettävissä, ja istuin näyttää laadukkaalta. Ilmeisesti tilaa on matkustajallekin, kunhan takaistujan istuimen peiteosa poistetaan. Ainakin pyörässä on takajalkatapit.
Design tekee pyörän taka- ja etuosasta yhtenäisen kokonaisuuden. Pyörä vaikutti paikan päällä korkeahkolta ja pitkältä. Kun katselen paikan päällä ottamiani kuvia myöhemmin, niin vaikuttaakin oikeasti hyvin sopusuhtaiselta.
Konseptissa on kädensuojukset X-Adv-skootterin malliin ja muotoilun tuomassa ryhdissä on muutenkin jotain samaa. Keinuhaarukka on yksipuolinen, ja sekä etuhaarukka että takavaimennin ovat Öhlinsin käsialaa, etujarrusta vastaavat Brembon radiaalisti asennetut kaliiperit ja kaksoisäänenvaimennin on SC Projectin käsialaa. Pakoputkiston lämpösuojus on hiilikuitua.
Led-valot ja päivänajovalot muodostavat omanlaisensa ilmeen pyörän etupäälle.
On mielenkiintoista nähdä, tuleeko malli tuotantoon tuollaisenaan, tai mitä Hondan tulevien mallien muotoiluun siitä otetaan aikanaan. Mielenkiintoinen konsepti ja muotoilututkielma. Mallin ulkonäössä hämää katsojaa se, että siitä puuttuvat peilit ja vilkut mm., jolloin design on mahdollisimman puhdas.