Uudet 60-asteen Revolution Max V-twin-moottorit on suunniteltu H-D:n uudelle moottoripyörämallistolle ja tulevat saataville kahdella eri kuutiotilavuudella. Pan America seikkailumatkapyörän moottori on tilavuudeltaan 1250 cc ja streetfighter Bronxissa moottorin koko on 975 cc.
Nestejäähdytteiset moottorit jakavat taatusti perus-Harrikkakuskien mielipiteitä, yleensä Harleyn koneet ovat olleet ilmajäähdytteisiä.
Uudet mallit lanseerataan loppuvuodesta 2020.
Kuten nimikin kertoo, Pan America on adventure touringiin painottunut ajolaite, kun taas Bronx on keskikoon streetfighter.
Revolution Max -moottorit on suunniteltu palvelemaan isompaa sarjaa Harrikan malleja, joten ne on kehitetty tarjoamaan joustavaa suorituskykyä ja tehoa isoilla kierroksilla. Tavoitteena on ollut minimoida painoa ja maksimoida tehoa, Harley kertoo. Moottori on kapea, ja osa pyörän kantavaa rakennetta paremman massakeskipisteen aikaansaamiseksi ja käsiteltävyyden parantamiseksi.
Moottorin tärinät on minimoitu tasapainoakselilla kuljettajan mukavuuden ja ajolaitteen kestävyyden parantamiseksi.
Harley ilmoitti myös yhteistyöstä näiden pyörien jarrujen osalta Brembon kanssa ja renkaitten taas Michelinin kanssa. Brembolta tulee uudet nelimäntäiset radiaali monoblokkisatuloilla varustetut jarrut.
Lisätietoja moottoreista:
Revolution Max 1250: Kuutiotilavuus 1250cc. Teho yli 145 hv, vääntö yli 122 Nm.
Revolution Max 975: Kuutiotilavuus 975cc. Teho yli 115 hv, vääntö yli 95 Nm.