H2 Z on samalla Z-malliston lippulaivamalli. Ulkonäköä ei tee mieli moittia, siitä on iso osa peräisin Z-sarjasta. Lisäksi pyörä on sen näköinen, että muskeleita on vähintään riittävästi, ja pyörä soveltunee mukavasti sporttiselle kuskille.
Jokainen, joka on kokeillut ajaa Kawasakin uudella mekaanisesti ahdetulla moottorilla varustettua pyörää, tietää, miltä se kuulostaa ja ennenkaikkea tuntuu. Ja se vääntöhän on käsittämätön, miksipä ei tässäkin. Sillä moottori on sama 998 cc nelisylinterinen rivikone kuin muissakin H2-sarjan pyörissä. Zetassa siitä otetaan ulos sama teho kuin H2 SZ:ssa eli 200 hv. Vääntö 137 Nm 8500 rpm.
Pyörässä on niinikään kuusivaihteinen vaihteisto luistokytkimellä ja shifteri.
Ajotapavalintoja on kolme, lisäksi luistonesto, wheelien esto ja lähtöavustin sekä vaikionopeudensäädin ja Bluetooth. Ajomoodien lisäksi on myös kolme tehoaluevalintaa.
Pyörässä on pieni tuulilasi ja uusi tft-värinäyttö.