Milanon Eicma-näyttelyyn on aikaa vajaa kuukausi, ja luvassa on taas kunnon show. Varmuudella BMW esittelee tapahtumassa 1800-kuutioisella bokserikoneella varustetun R18-kruiserin. Pyörää on hypetetty pitkin vuotta, ja ehkä baijerilaisvalmistaja on palaamassa juurilleen ja todennut, että sen vankin kannattajakunta uskoo bokserimoottoreihin?
Mallista enemmän täällä: BMW esittelee taas uutta 1,8-litraista bokserimoottoriaan Concept R18 cruiserissa – tuotantoon syksyllä?
Toisena uutena mallina tuotantoon voisi tulla BMW S1000XR, joka käyttäisi hiljan päivitetyn vuoden 2020 mallisen S1000RR:n moottoria.
Mikäli paluu juurille ja panostus bokserimoottorisiin pyöriin jatkuu, ja BMW haluaa vahvistaa asemiaan kovasti nyt muotiin tulleiden keskikoon adventurepyörien saralla, niin 800- tai 850-kuutioinen bokseri-GS-malli voisi olla kova sana?
Mahdollinen on myös hiljan uusitun F850-mallin RS-versio.
Lisäksi BMW julkisti jokunen vuosi sitten 310-kuutioisen "aloittelijamallin" tuomaan nuoria asiakkaita merkin pariin. Siitä on puuttunut katu-uskottava katettu sporttimalli, joten jotain sen tyyppistä voisi myös olla tulossa.
Marraskuun alkupuolella olemme viisaampia.