Tulevan mallin nimi voi olla Commando Cub, ja siitä tulisi edullisin nykyajan Norton. Pyörä valmistetaan Kinetic Groupin pääjohtaja Ajinkya Firodian mukaan kokonaan Intiassa, ja siitä tulee "hyvin kiinnostavasti hinnoiteltu". Näkemys on tietenkin suhteellinen, kun muistaa Nortonin premium-luokan imagon, joten tuskin tarvitsee odottaa mitään Royal Enfieldin tyyppistä hinnoittelua, totesi mm. Autocarindia.
Pyörä kehitetään Intian ja Aasian markkinoille, ja sen pitäisi tulla myyntiin 2021.
Firodian mukaan Norton Commando Cub näyttää tyypilliseltä brittiklassikolta. Jutun aloituskuvassa on uusi Norton Commmando 961 California, josta selviää hyvin merkin nykyinen retromuotokieli. Tulevan uutuuden linjoja inspiroivat varmasti samat periaatteet kuin isompaa veljeäänkin.
Moottorista puhuttaessa Kinetic Groupin edustajan puhehalut heikkenevät. Kaikki, mitä tiedetään on, että moottorin koko on jossain 300-500 kuutiosenttimetrin välillä, todennäköisesti lähempänä 500 kuutiosenttiä. Sen kokoisena se jäisi juuri sopivasti luokan verran Norton Atlaksen kuutiotilavuuden alle.
Kinetic Group uskoo myyvänsä vuosittain kaikkiaan 25 000 Commando Cubia Aasiassa ja Intiassa.
Ennen kuin Cub tulee markkinoille – jos se on pyörän lopullinen mallinimi – Kinetic Group tuo uuden Norton 650 Atlaksen markkinoille. Pyörän osista noin puolet, kuten katteet, äänenvaimennin, keinuhaarukka, muoviosat ja vanteet tullaan valmistamaan paikallisesti Intiassa, kun taas moottori, polttoainetankki, lamput ja elektroniikka tulevat pyörään Englannista. Pyörät kootaan Intiassa, ja sieltä niitä myydään myös muualle Aasiaan.
Kun paikallisen valmistuksen osuus on noinkin suuri, se laskee myös pyörän myyntihintaa. Atlas tulee myyntiin Intiassa maaliskuussa 2020.