Polaris ei anna Indian- ja Slingshot-ajoneuvojensa myynnistä kappalemääräisiä tietoja, mutta segmentin liikevaihto laski viime vuoden ensi neljänneksen 131,6 miljoonasta dollarista kymmenen prosenttia 117,9 miljoonaan dollariin. Myyntikate putosi vastaavasti 17 miljoonasta 7 miljoonaan dollariin.
– Myynnin lasku johtuu Slingshotin myynnin hiipumisesta sekä pienemmässä määrin Indian-moottoripyörien heikommasta myyntimenestyksestä haastavilla mp-markkinoilla, todetaan Polariksen julkistamassa tiedotteessa. Myyntikatteen heikkeneminen johtui puolestaan pienentyneestä myynnin määrästä ja tullikustannuksista.
Pohjois-Amerikan kuluttajavähittäismyynti laski Polariksen moottoripyöräsegmentissä - koskien sekä Indianeja että Slingshoteja - korkein yksinumeroisin prosentein, kun taas Indianin vähittäismyynti laski keskikastiin kuuluvin yksittäisin numeroin vuoden 2019 ensi kvartaalilla.
Indianin kansainvälinen myynti kasvoi, mutta siitä saatu etu kuihtui epäsuotuisaan valuuttakehitykseen, joka laski myynnin arvoa seitsemän prosentin verran päättyneellä neljänneksellä.