Vuosimallin 1974 Ducatin huutokauppahinnaksi arvioidaan 28 000 - 34000 puntaa eli 34000 - 42 000 euroa. Pyörä on täydellisessä kunnossa clip-on-ohjaustankoineen sekä huippunopeaa ajoa varten tarkoitettuine takajalkatappeineen. Niiden avulla kuljettaja voi kallistua eteenpäin voimakkaasti huippunopeuksissa.
Toinen huippupyörä on Harley-Davidson XR750, joka dominoi flat track -kisoja yli kymmenen vuoden ajan. Kyseistä pyörää ei myyty suurelle yleisölle, ja sitä valmistettiin vain rajoitetusti. Se oli harvinaisuus jo aikanaan. Hinta-arvio on tälle mallille 31 000 - 37 000 euroa.
Lisäksi kaupan on vuosimallin 1927 Indian Prince, jossa on 350 cm3 moottori. Pyörä oli kovasti edellä aikaansa. Sitä valmistettiin vain neljän vuoden ajan, ja se on malli, joka kovasti kiinnostaa keräilijöitä. Pyörän hinnan arvioidaan olevan 32 000 - 37 000 euron kieppeillä.
Vuosimallin 1952 Vincent Rapide Series C:n arvioitu hinta noussee 55 000 - 61 500 euroon. Pyörällä on vuonna 1980 tehdyn restautoinnin jälkeen ajettu 6000 mailia ja se on alkuperäisessä kunnossa.
Sokerit pohjalla
Vielä korkeammalle nousee vuosimallin 1931 nelisylinterisen Indianin hinta. Arvio liikkuu 76 000 - 86 000 euron välillä. Pyörää pidetään usein sarjaan 402 kuuluvana, mutta siinä on paljon parannuksia tuohon verrattuna, mm uudistettu kampikammio, uudet erikoisvalumännät ja parannettu runko.
Tämän jutun aloituskuvassa oleva vuosimallin 1920 Henderson on eräs amerikkalaisen moottoripyöräilyhistorian karismaattisimpia nimiä. Henderson valmisti vain nelisylinterisiä moottoreita 19-vuotisen olemassaolonsa aikana. Kaupan olevassa 1300-kuutioisessa Hendersonissa on Ferrarin pajalla 1920luvulla asennettu sivuvaunu. 40 vuoden ajan sivuvaunu on ollut sivuvaunumuseossa lähellä Anconaa ja sitä käytettiin aiemmin taksina, siksi vaunussa on kaksi istuinta. Pyörän arvioitu hinta on 67 000 - 86 000 euroa ja se on erittäin hyvin säilynyt.
Vuosimallin 1951 Moto Guzzin 500 cm3 "Gambalunga"-prototyyppi odotetaan huudettavan 67 000 - 86 000 euron hintaan. Tätä yksisylinteristä kilpapyörää valmistettiin vuosina 1946-51. Tämä nimenomainen kappale räätälöitiin kilpa-ajaja Enrico Lorenzottin avustuksella. Hän voitti luokan 250 cm3 maailmanmestaruuden Moto Guzzille.
Lisätietoja Coysin huutokauppakamarin sivustolta.