Thruxton TFC:tä tullaan valmistamaan vain 750 kappaletta. TFC-version 1200-kuutioisesta moottorista on otettu 10 hevosvoimaa enemmän kuin perusversiossa on. Vääntöä moottorissa on 115 Nm 4850 kierroksella minuutissa. 

Triumph Thruxton TFC.

Triumph Thruxton TFC.

Pyörän paino on laskenut 5 kilogrammaa alkuperäiseen verrattuna.

Triumph Thruxton TFC.

Triumph Thruxton TFC.

Muita parannuksia ovat täysin säädettävä Öhlinsin alusta, Brembon jarrut säädettävin kahvoin edessä, Metzelerin Racetec RR -renkaat, Vance & Hinesin titaanivaimentimet hiilikuituisin vaimentimen päin, hiilikuitukatteet sekä tietysti TFC-merkki sekä pyörän sarjanumero välillä 1-750.

Triumph Thruxton TFC.

Triumph Thruxton TFC.

Rocket III TFC:stä ei tullut juurikaan tietoa saataville, mutta luvassa on, että se paljastetaan virallisesti 1.5.

Triumph Thruxton TFC.

Triumph Thruxton TFC.

Tiedossa pitäisi olla myös kokonaan uusi Rocket-malli, meneekö sitten syksyyn? Tulevaisuudenlupauksesta on julkaistu jo melko uskottavan näköinen vakoilukuvakin. Se löytyy tästä artikkelista: Vuodettu: Uusi Triumph Rocket III tulossa.

Triumph Rocket III TFC. Julkistus 1.5.

Triumph Rocket III TFC. Julkistus 1.5.