Speed Twin painaa 10 kilogrammaa vähemmän kuin Thruxton R ja 27 kiloa vähemmän kuin T120, sillä sen kuivapaino on vain 196 kiloa.

Uusi Speed Twin on käsittääksemme tulossa myyntiin keväällä 2019, mutta hinnoittelu ei vielä ole tiedossamme. Alla perustietoja uudesta custom roadsterista sekä valokuvia. Pyörä on klassisen hyvännäköinen.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

 

Triumph Speed Twin 1200

  • - Uusi alusta ja vaimennuksen setup
  • - 10 kg kevyempi kuin Thruxton ja 27 kg kevyempi kuin T120
  • - Edessä tuplalevyt ja Brembon jarrut
  • - ABS ja moniasentoinen sutimisenesto
  • - Mukava, pysty ajoasento ja matala istuinkorkeus, 807 mm, myös kyytiläisen istuin
  • - Hyvä suorituskyky
  • - Päivitetty, tehokas 1200-kuutioinen 8-venttiilinen Bonnevillen twini Thruxton-virityksellä
  • - Tehokas kautta koko kierrosalueen, huipputeho 96 hv @ 6,750 rpm
  • - Vääntöä 112 Nm @ 4950 rpm
  • - Tunnistettava brittitwinin soundi kahdesta sporttivaimentimesta
  • - Edistynyttä kuljettajan teknologiaa
  • - Ride by wire
  • - Sport, Road ja Rain - ajotapavalinnat
  • - LED ajovalo, ja muut valot
  • - Vääntöavusteinen kytkin
  • - USB-latausliitin
  • - Ajonesto
  • - Triumphin ajaton DNA naitettuna uuteen Bonneville-tyyliin
  • - Lokasuojat, ruiskun rungot ja sivupanelit jne. harjattua alumiinia.
  • - Seitsemänpuolaiset alumiinivanteet
  • - Monza-tyylinen polttoainetankin korkki
  • - Minimaalinen takapää
  • - Taustapeilit ohjaustangon päissä
  • - Kaksi nelimäntäistä Brembon aksiaalisatulaa edessä tuplalevyineen sekä kaksimäntäinen kelluva satula takana.
  • - Kevyet 17-tuumaiset aluvanteet
  • - Pirelli Rosso Corsa 3 -renkaat
  • - ABS ja moniasentoinen sutimisenesto

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

 Moottorin päivitys:

  • - Uusi magnesiuminen nokka-akselin kotelo
  • - Käännetty kytkinasetelma
  • - Uudet painon osalta optimoidut moottorin kotelot
  • - Yhdessä nämä säästävät moottorin painossa 2,5 kg Thruxtonin moottoriin verrattuna
  • - Uudessa Street Twinissä on 76 % enemmän tehoa kuin vuosimallin 2018 Street Twinissä.
  • - Huoltoväli 16 000 kilometriä
  • - Nestejäähdytteinen moottori

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Mittaristo

  • - Tuplamittarit
  • - Ajotapavalinta
  • - Vaihdenäyttö
  • - Kierroslukumittari
  • - Huolto-osoitin
  • - Jäljellä oleva ajomatka
  • - Polttoainemittari
  • - Keskimääräinen polttoaineen kulutus
  • - Sutimiseneston voi myös kytkeä pois päältä

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Kolme värivaihtoehtoa

  • - Silver Ice ja Storm Grey, käsin maalatulla Graphite-linjalla ja valkoisella raidalla
  • - Korosi Red ja Storm Grey, käsin maalatulla Graphite-linjalla ja valkoisella raidalla
  • - Jet Black

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

 
Speed Twin pähkinänkuoressa
Moottori  Nestejäähdytteinen, 8-venttiilinen, SOHC, 270° rinnakkaistwini
Kuutiotilavuus 1200 cm3
Poraus x isku 97,6 x 80 mm
Puristussuhde  11.0:1
Huipputeho 96 hv @ 6,750 rpm
Huippuvääntö 112 Nm @ 4,950 rpm
Toisioveto ketju
Kytkin märkä, monilevyinen
Vaihteisto 6-nopeuksinen
Runko teräsputkinen
Keinuhaarukka kaksiaisainen, alumiinia
Eturengas 120/70 ZR17, alumiinivanne, 17", 7-puolainen
Takarengas 160/60 ZR17, alumiinivanne 17", 7-puolainen
Etujousitus halk 41 mm teleskooppi, 120 mm joustomatka
Takajousitus kaksi iskunvaimenninta, jousen esijännityksen säätö, joustomatka 120 mm
Etujarru 2x305 mm levyä, Brembon 4-mäntäiset kiinteät satulat, ABS
Takajarru 220 mm levy, Nissinin kelluva satula, ABS
Istuinkorkeus  807 mm
Akseliväli 1430 mm
Ohjauskulma 22,8°
Jättö 93,5 mm
Kuivapaino 196 kg
Polttoainetankin tilavuus 14,5 l
Polttoaineenkulutus 4,8 l /100 km
CO2-päästöt 

109 gr / km

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.

Triumph Speed Twin 1200 vm 2019.