Nämä teholukemat ovat World SuperBike -luokan teholukemia. Kaikki tavallisessa katupyörässä. Tai no, miten kukin nyt "tavallisen katupyörän" ajattelee. Mutta pyörä on kuitenkin normaalisti ostettavissa ilman erillisiä sopimuksia tehtaan kanssa ja kulkee normaalilla bensiinillä.
Kun ostat Akrapovičin putkiston V4 Panigale R:ääsi, niin asennus kestää Ducati-huollossa vähintään 9 tuntia, ja putkikin ECUineen maksaa jotain, mutta ehkä tällaiset summat eivät ole tämän pyörän hankkineille ongelma. Ja joka tapauksessa putken ja ECU:n hankkiminen tulee halvemmaksi kuin SuperBiken MM-kisakelpoisen pyörän ostaminen.
Ohessa video siitä, miten Ducati ja Akrapovič suunnittelevat ja valmistavat yhteistyössä putkistoja Ducatin huippumalleihin. Täytyy sanoa, että Akrapovičin valmistuspuolella on käytössä kunnon laitteet laserleikkausta myöten. Sillä kun pystytään tekemään putkiin ja mihin tahansa reikiä, jollaisia ei muilla vehkeillä pysty.
Mikäli video ei näy alla, voit katsoa sen täällä.