Päivityksen kohteena olivat 500- ja 650-kuutioiset mallit. Yleisilme oli molemmissa luokissa samansuuntainen: lisää tehoa ja vääntöä ala- ja keskialueelle, 650-kuutioisiin myös lisää huipputehoa.
Samoin elektroniikkaa tuli lisää ja mittaristot on uusittu. Ääneen ja sen laatuun on myös panostettu kaikissa malleissa.
Lisäksi luistokytkin on vakiona kaikissa.
Uudet mallit 2019
CB500F
Hondan A2-luokkaan sopiva ministreetfighter oli kokonaisvaltaisen uudelleenpäivityksen kohteena etuosasta perään asti. Mallin kaksisylinterisessä moottorissa on enemmän ala- ja keskialueen tehoa 3000-7000 rpm alueella ja vääntöä ja siinä on myös luistokytkin. Uusi LCD-mittaristo ja täysin Led-valot täydentävät päivitystä.
CB500X
Hondan kompakti adventurehenkinen X ehtikin jo ikääntyä. Nyt se on entistä enemmän offroad-tyylinen. Se antaa aiempaa paremman suojan ajoviimaa vastaan. Myös alustan joustomatkaa on kasvatettu, etupyörä on vaihdettu 19-tuumaiseksi ja ohjaustanko on aiempaa leveämpi.
Mallin kaksisylinterisessä moottorissa on enemmän ala- ja keskialueen tehoa 3000-7000 rpm alueella ja vääntöä ja siinä on myös luistokytkin.
Uusi LCD-mittaristo ja täys-Led-valot täydentävät päivitystä.
CBR500R
Hondan S2-luokkaan sopiva taskuraketti saa niinikään aggressiviisen ja aerodynaamisvetoisen päivityksen sekä kilpailuratamaisemman ajoasennon uusien clip-on tankojen myötä.
Moottorissa on enemmän ala- ja keskialueen tehoa ja vääntöä ja siinä on myös luistokytkin. Uusi LCD-mittaristo ja Led-vilkut täydentävät päivitystä.
CB650R
Hondan uusi CB650R tarjoaa tuoreen näkökulman äärimmäisen kilpaillulle keskikokosten nakupyörien alueelle. Pyörässä on uusi Neo Sports Café -tyyli. Hondan klassinen nelisylinterinen moottori kuljettaa kevyttä pyörää rivakasti ja pyärän komponentit ovat ensiluokkaisia mukaan lukien Showan 41 mm SFF USD etuhaarukka, 4-mäntäiset radiaalijarrut, Hondan säädettävä väännön hallinta, avustava / luistokytkin sekä huippumoderni mittaristo.
A2-kortin haltijoille tulee tarjolle myös 35 kilowatin versio.
CBR650R
CBR650R korvaa CBR650F:n Hondan mallistossa uudella ja aggressivisemmalla tyylillä ja tarjoaa paljon viritellympää soprttista suorituskykyä kadulle. Sen 650 cc moottori kiertää 1000 kierrosta korkeammalle. Pyörä painaa 6 kg vähemmän kuin aiemmin, joten siinä on 8 % parempi tehopainosuhde. Lisäksi siinä on Hondan Selectable Torque Control (HSTC), eli väännön hallinta, ja Showan 41 mm SFF USD etuhaarukka, 4-mäntäiset radiaalijarrut ja täysin uusi mittaristo.
A2-kortin haltijoille tulee tarjolle myös 35 kilowatin versio.
Ajoasento on myös paljon aiempaa sporttisempi. Clipon-ohjaustankoja on viety 30 mm aiempaa alemmas ja eteenpäin.