Kawasakin Ninja ZX-6R on niittänyt mainetta sekä radalla että tiellä, ja matka jatkuu edelleen vuonna 2019.
Moottori on sama 636-kuutiosenttimetrin versio Euro 4 normiin sovitettuna, ja pyörässä on nyt Kawasakin quickshifteri, joka tosin toimii vain ylöspäin.
Mittaristopaneeli on uusi, ja siinä on mm. taloudellisen ajon osoitin (jota emme ihan ymmärrä näin sporttisessa pyörässä) ja polttoainemittari sekä tankissa olevan polttoaineen turvin jäljellä olevan matkan osoitin.
Luistokytkimen lisäksi pyörässä on nyt 12 voltin ulosotto sähköisten laitteiden lataamista ja käyttöä varten. Ominaisuus, josta on hyötyä sekä arkiajossa että radalla.
Lisäksi pyörässä on Kawan sutimisenesto, älykkäät ABS-jarrut sekä kaksi tehokarttaa.
Etupään virkaa hoitavat Showan BFF teleskoopit, jotka ovat erikseen säädettävissä. Renkaina pyörässä on Bridgestonen Battlax Hypersport S22:t.
Ajoasentoa on uusittu mukavammaksi ja samoin ulkoasua modernisoitu. Edessä on uudet tupla-LED-valot, joihin on otettu mallia isommilta veljiltä. Aggressiivinen ja kulmikas peräosa tuovat lisää sukunäköä.
Istuinkorkeus on 82 senttimetriä, ja uusi istuin on aiempaa lyhyempi samoin kuin peräosakin, ja kuljettajan asennon pitäisi olla siten mukavampi.