Hondan CRF450R motocrosmalliin perustuvan CRF450L on monikäyttöinen pyörä. Se sopii sekä kadulle, tielle että vaativampiin maasto-olosuhteisiin. Runko, iskunvaimennus ja moottori ovat kilparadoilla hiottua teknologiaa päivitettynä katuenduromaiseen muotoon. Pyörä on erittäin hiljainen ja helppo käyttää, silti pinnan alla asuu täysverinen enduropyörä. Pitkät huoltovälit ja pieni polttoaineen kulutus ovat käyttäjäystävällisyyttä parhaimmillaan, väitetään maahantuojan tiedotteessa.
CRF450L:n hinta on 13 990 €.
Honda CRF450R kisakaudelle 2019
Honda CRF450R päivittyy kaudelle 2019. Moottorissa on enemmän tehoa ja vääntöä, mutta ennen kaikkea se on vielä entistäkin pehmeämpää ja siten käyttökelpoisempaa. Myös moottorin öljyjäähdytystä ja -kiertoa on parannettu vastaamaan kasvanutta tehoa.
Tehoa on nyt 62 hevosvoimaa, ja vääntöä 52 Nm.
Pyörässä on nyt HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaisiin ajo-olosuhteisiin. Uusi ohjaustanko on Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä, aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat, sekä keräävät vähemmän kuraa. Takahaarukan kiinnityspistettä on muokattu ja takaiskunvaimentimen männän pinnoitusta muutettu. Yhdessä uusien säätöjen kanssa iskunvaimennus on entistäkin herkempi.
Ulkonäön kruunaavat mustat DID vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari. Kirsikkana kakun päällä on yli kilon laskenut paino. Paino ajokunnossa on nyt 111 kg.
Pyörän hinnaksi ilmoitetaan 9890 €.
Honda CRF250R kaudelle 2019
Viime vuonna täydellisen mallistomuutoksen kokenut Honda CRF250R saa kaudelle 2019 joukon tärkeitä päivityksiä. Sylinterinkannen kanavat ovat uudelleen muotoiltu. Yhdessä uuden kaasuläppärungon ja uuden pakoputkiston kanssa moottorin keskialueen teho ja vääntö on kasvanut merkittävästi, huipputehon kärsimättä yhtään. Uutta on myös HRC Launch Control –starttiavustin, josta löytyy kolme (3) eri asetusta. Eli oikea säätö jokaiseen ajo-olosuhteeseen!
Pyörän tehoa ei ilmoiteta, mutta painoa pyörällä on kisakunnossa 108 kg.
Ohjaustanko on nyt Renthal Fatbar ja sen kiinnityspiste on valittavissa neljästä eri vaihtoehdosta. Etujarrupuristin on niin ikään uusi ja varustettu kahdella erikokoisella puristinmännällä; Aivan kuten Hondan HRC tehdaspyörissä on ollut jo muutaman vuoden. Tuloksena on entistäkin parempi jarrutuntuma ja pysähtyvyys. Jalkatapit ovat uudet ja entistäkin tukevammat ja keräävät vähemmän kuraa.
Ulkonäön kruunaa mustat DID-vannekehät, uudet etujousituksen suojat ja uudelleenmuotoiltu pohjapanssari.
Pyörän hinta on 9290 €.