Pohjana on MV Agusta Dragster 800 RR, joka on varsin kiehtova kulkine itsessäänkin. Sen kolmisylinterinen moottori tuottaa 140 hevosvoimaa ja päivitettiin äskettäin Euro 4 -normit täyttäväksi.
Pirelli-version muutokset ovat enimmäkseen kosmeettiisia. Hommaan on napattu tuore Dragster 800 RR ja maustettu sitä Pirellin Design-tiimin keitoksin. Versioita on kaksi. Toinen keltamusta ja toinen sinivalkoinen.
Molemmissa malleissa on useita viittauksia rengasvalmistajan brändiin, muun muassa tankissa ja katteessa, joihin on tehty erityiset kumiosat, joissa on Pirelli Supercorsa SP:n logoa matkivat kuvioinnit.
Räätälöinnin kohteena on ollut myös istuin, johon Castiglionin tutkimuskeskus on niin ikään värkännyt salamalogon ja keltaiset tikkaukset. Lisäksi pakoputkien päissä on keraamiset pinnoitteet.
Pirelliä ovat tietenkin myös pyörän renkaat. Tässä tapauksessa edessä on Diablo Supercorsa SP 120/70 R17 ja takana 200/55 ZR17.
Hinnasta ei ole vielä tietoa samoin kuin ei valmistusmäärästäkään, mutta yleensä se on näissä LE-malleissa ollut noin 500 kappaletta.