Brice Hennebertin rakentama Jammu on tarkoitettu dominoimaan pikaisia pyrähdyksiä. Pyörä on pitkä, matala ja "nopea kuin helvetti". Pyörää on kokonaisuudessaan modattu moottorista katteisiin, purettu ja koottu uudestaan, jotta sen suorituskyvystä olisi saatu puristettua irti jokainen pisara.
Koska kyseessä on kisapyörä, normaalit Yard Built -säännöt on heitetty tämän version kohdalla roskikseen, mutta kisasäännöt rajoittavat tietenkin rakentajan mahdollisuuksia.
Täysin käsin työstetty alumiinirunko on maalattu klassisin Yamahan sinisin ja keltaisin värein tribuuttina vuosimallin 1985 FZR 750 Bol d'Or Sonauto -pyörälle, jota ajoi Christian Sarron.
Runkoa pudotettiin 150 mm ja jalkatapit siirrettiin taakse. Kustomoitua Workhorse-takahaarukkaa on pidennetty sata millimetriä, mikä helpottaa kiihdytyskisojen ajamista.
XSR700:ssa on pienin moottori tehdasluokassa, mutta toisaalta painopiste on matalalla ja moottorissa on vääntöä. Kampiakseli on balansoitu, öljynvirtausta modifioitu ja vastapainoja kevennetty.
Pyörä on varustettu Suterin luistokytkimellä ja muokatulla ruiskun rungolla. Lisäksi pyörässä on uusi akku, kisajarrut ja Max Extreme Nitrous Controller -NOS-systeemi. Maalaukset on hoitanut Matthias Van Brussel ja istuin on Silver Machinen Jeroen Bauwmeisterin käsialaa.
Pyörä on suunniteltu suoraan tämän vuoden Sultans of Sprint -tapahtumiin. Kyse on kiihdytyskisoista, joita järjestetään seuraavasti: Reunionissa Italiassa 19. - 20.5., sitten Biker's Classicsissä Belgiassa 29.6. - 1.7., Saksassa elokuun 29. - 2.9 ja lopulta Dandy Riders Festivaalilla 23. - 24. syyskuuta.
Workhorsen puikoissa nähdään ensimmäisessä kisassa legendaarinen Niccolò Canepa. Pyörää ajaa joka kisassa eri kuljettaja. Pyörän esittelyvideon voit katsoa täällä ja tiimiä seurata sen Facebook-sivulla täällä.