Koko Polariksen neljännen vuosikvartaalin liikevaihto kasvoi 18% ennätykselliseen 1,431 miljardiin dollariin edellisvuoden 1,218 miljardista. Nettotulos oli puolestaan 0,49 dollaria per laimennettu osakse ja korjattu nettotulos 1,47 dollaria per laimennettu osake, molemmat odotutsten mukaisia ja linjassa odotusten mukaan sekä 25 % korkeammat kuin edellisenä vuonna.
Neljännes sisältää Victory Motorcyclesin alasajosta sekä Transamerican Auto Parts - yrityksen ostosta, rakennemuutoksesta ja ja uudelleenjärjestelyistä sekä USA:n verotuksen muutoksista aiheutuneita kustannuksia.
Vuoden 2017 korjattu nettotulos oli 4,85 dollaria laimennettua osaketta kohti, linjassa sekin ohjauksen kanssa. Koko vuoden korjattu liikevaihto kasvoi 20 % 5,428 miljardiin dollariin.
Vuoden 2018 ohjeistuksena Polaris totesi, että korjattu nettotulos per osake olisi 6.00 - 6.20 dollaria per laimennettu osake, ja se odottaa myynnin kasvavan noin 3-5 % ja nettotuloksen noin 15 %.
Indian Motorcycle onnistui kulkemaan vastavirtaan. Moottoripyörä- ja oheistuotemyynnin liikevaihto laski vuoden 2017 viime neljänneksellä kaksi prosenttia, 103 miljoonaan dollariin vuoden 2016 104 miljoonasta dollarista. Viimemainuttu sisälsi kuitenkin 25 miljoonaa dollaria Victory-moottoripyörien ja oheistuotteiden myynnista saatuja tuloja, jotka siis puuttuivat viime vuoden luvuista.
Indianin myynti kasvoi "korkean yksinumeroisen prosenttiluvun verran" edellisvuodesta, ja Slingshot puolestaan tuplasi myyntinsä. Mp-myynnin bruttovoitto oli 5 miljoonaa dollaria edellisvuoden yhteen miljoonaan verrattuna.
Polariksen moottoripyörien Pohjois-Amerikan kuluttajavähittäismyynti kasvoi noin 30 % vuoden 2017 viime vartilla. Indianin vähittäismyynti kasvoi noin 17 %. Indian jatkaa markkinaosuutensa kasvattamista sekä viimeisen neljänneksen että koko vuoden osalta. Indianin osalta kyse oli myös siitä, että sen tuotteita oli paremmin saatavilla loppuvuodesta kuin edellisenä vuonna. Moottoripyöräteollisuuden myynti USA:ssa laski yli 900-kuutioisten luokassa "korkean yksnumeroisen prosenttiluvun verran", joten Indianin myynnin kasvu nosti sen markkinaosuutta.
Polaris ilmoitti Victory Motorcyclesin alasajosta 9.1.2017. Siitä aiheutuu alasajokustannuksia vielä tällekin vuodelle kirjattavaksi noin 80-90 miljoonan dollarin verran.