Sarolea Manx7 -sähkömoottoripyörää valmistetaan 250 kappaletta, ja varausmaksu on 5000 euron suuruinen. Pyörän lopulliseksi hinnaksi Belgiassa muodostuu noin 42 795 - 48 760 euroa akun koosta riippuen. Tähän päälle tulevat sitten henkilökohtaisista erikoistoiveistasi aiheutuvat kulut, sillä Sarolea markkinoi pyörän räätälöitävyyttä sloganilla "vain mielikuvituksesi asettaa rajat". Ja Suomeen tuotaessa päälle tulevat tietenkin myös tullit ja verot.
Varaussumma palautetaan täysin, mikäli tulet katumapäälle.
Manx7 moottorin teho on 204 hevosvoimaa / 150 kilowattia, ja vääntö on ilmiömäiset 450 Nm. Huippunopeus puolestaan on 240 km/h.
Pyörä on saatavilla 14, 18 ja 22 kilowattitunnin akuilla, maksimiajomatkat ovat vastaavasti 230, 280 ja 330 km per lataus.
Manx7 painoa ei ilmoiteta, mutta keveyteen on panostettu todella paljon, sillä monokokkirunko on hiilikuitua, samoin kuten esimerkiksi takakeinuhaarukka.
Painonjakauma on ihanteellisesti 50 % edessä ja 50 % takana.
Kaikki rungosta moottoriin asti on yrityksen oman suunnittelun ja kehitystyön tulosta.
Myös pyörän komponentit ovat mainitsemisen arvoisia kuten etujousitus, josta vastaa Öhlins FGRT-200, takana puolestaan on Öhlins TTX36. Levyjarruna edessä on Beringer Aerotec 4-mäntäiset radiaalikaliiberit ja takana kaksimäntäinen Beringer Aerotec aksiaalikaliiberi.
Vanteet ovat OZ Gass-R:t ja taottua alumiinia. Rengaskoko edessä on 120/ 70 17 58W ja takana 195/ 55 17 75W. Saatavilla on myös magnesium- tai hiilikuituvanteet.
Keveyteen on panostettu myös Pro-Boltin alumiini- ja titaaniruuvein.
Pikalatauksella akkujen kapasiteetista on käytössä 90 % 30 minuutin latauksen jälkeen.
Manx7 tilauksen voit tehdä Sarolean kotisivuilla.