Ranskalaisen Furionin M1 tuottaa 125 bensiinihevosvoimaa, joita täydentävät sähkömoottorin 55 hevosvoimaa, jolloin yhteislukemiksi tulee tuo 180 hevosvoimaa. Teholukemat ovat samalla tasolla KTM:n uuden 1290 Super Duken kanssa, mutta väännön osalta Furion menee menojaan, 205 Newtonmetriä on paljon, sitä on se 45 % enemmän kuin Super Dukessa.
Ja kiitos sähkömoottorin antaman tuen, saat sen käyttöön paljon pienemmällä ranneliikkeellä.
Pyörän paino on tankattuna vain 209 kilogrammaa, joten massakaan ei loputtomasti hidasta menoa. Se on sitäpaitsi 5 kg vähemmän kuin mitä Super Duke painaa.
Sähkön ja bensiinin hybridiratkaisulla saadaan aikaan kovaa ja korkealta kiertäviä moottoripyöriä - ja myös autoja sen puoleen - jotka myös liikahtavat matkaan liukkaasti. Hybridimoottoripyöriä ei kuitenkaan juuri ole markkinoilla, sillä hybridiratkaisut vaativat aina enemmän tilaa pyörässä ja lisäävät yleensä myös painoa tuntuvasti. Sikälikin Furion mielenkiintoinen ratkaisu.
Pyörässä on kompakti 654 cm3 Wankel-moottori asennettuna trellis-putkirunkoon.
Pyörässä on kuusivaihteinen vaihteisto. Toistaiseksi ei ole tarjolla tietoa, miten kaksi voimanlähdettä on yhdistetty tai sitä, miten iso litium-ioniakkupaketti pyörässä on. Eikä myöskään sitä, miten pitkän ajomatkan pelkkä akku mahdollistaa.
Yrityksen laskelmien mukaan Furionin pitäisi kulkea todella vähäisellä polttoainemäärällä. 16-litraisella tankilla ajomatkan pitäisi olla yli 400 km. Se tarkoittaa neljän litran keskikulutusta sadalla kilometrillä, New Atlas kertoo.
Pyörästä ja sen designista enemmän oheisella videolla. Furion Motorcyclesin kotisivulle pääset tästä.