Triumph on ollut tyytyväinen Bobberin saavuttamaan menestykseen, ja siksi ei ole lainkaan yllättävää, että uusi Speedmaster kantaa suuressa määrin Bobberin perintöä.
Triumph itse nimittää uutta Bonneville Speedmasteria uudeksi klassisen ikoniseksi Britti-customiksi. Bonnevilleistä on imetty klassista DNA:ta, ja Bobberiin verrattuna asenne on sama, mutta käytännöllisyyttä ja monikäyttöisyyttä on lisätty.
Moottorissa on vääntöä lisää peräti 42 prosenttia verrattuna vuosimallin 2015 Speedmasteriin. Tehoakin on samaan pyörään verrattuna 25 % enemmän.
Uusi Triumph Bonneville Speedmaster pähkinänkuoressa
- - Autenttinen Britti-custom-asenne tyyleineen
- - Bonnevillen ajaton DNA ja leimaa-antavat Bobber-piirteet
- - Monikäyttöinen yhden tai kahden hengen istuin
- - Ylivoimaiset käsittelyominaisuudet, mukavuus ja hallinta
- - Mukava, ergonominen ajoasento
- - Etuhaarukka 41 mm, joustomatka 90 mm
- - Takajousitus linkitetty piilotettu monovaimennin, joustomatka 73 mm
- - Leimaa-antava "häkki"-mallinen keinuhaarukka, joka antaa autenttisen hard-tail-lookin
- - Hyvin reagoiva Bonneville T1200 HT -moottori, jossa on Bobber-viritys suorituskyvyn ja äänen osalta
- - Vääntö 106 Nm / 4000 rpm, huipputeho 77 hv / 6100 rpm
- - Rikas ja raaka pakoääni
- - Tuplailmanvaimenninboksi ja kaksi suodinta sekä kätketty katalysaattorilaatikko
- - LED-ajovalo sekä päivänvalo-LEDit, täysi LED-valaistus.
- - Ride-by-wire, kaksi moodia; Road ja Rain
- - ABS ja kytkettävä luistonesto
- - Edessä tuplalevy-Brembot 310mm, takana yksilevyinen Nissin 255mm
- - Vakionopeudensäädin, toimii yhdellä painalluksella
- - Runsaasti lisävarusteita kustomointia varten
- - 12 litran polttoainetankki
- - Kolme väriä: Jet Black, Cranberry Red ja Fusion White and Phantom Black
- - Pinnavanteiden koko 16 tuumaa
- - Huoltoväli 16 000 kilometriä