Vantaalainen Toni Hynynen nimesi itsensä Good Will Bikeriksi ja kampanjoi koulukiusauksen jälkihoidon puolesta.
Hynysen tavoitteena oli keväällä käynnistämänsä kampanjan myötä ajaa puolessa vuodessa kaikki Suomessa mahdolliset 21 rautaperseajoa ja niiden vaatimat 130 000 kilometriä.
Iron Butt ridessä, rautaperse- tai rautahanuriajossa kuljettajan pitää ajaa tietyssä ajassa tietty matka nopeusrajoituksia noudattaen. Tunnetuin RP-ajo on 1000 mailin perusajo, 1609 kilometriä, joka on ajettava 24 tunnissa. Hynynen ehti ajaa pisimmillään 5000 mailin eli 8000 kilometrin matkan viidessä vuorokaudessa.
Urakka jäi kesken heinäkuun alussa, kun Hynynen törmäsi rekan perään Nurmijärvellä. Hän loukkaantui vakavasti ja vammojen vaikeuden vuoksi hänet vaivutettiin koomaan, josta hän ei enää herännyt, vaan nukkui pois kymmenen päivää myöhemmin.
Toni Hynynen oli aikanaan itsekin koulukiusattu, ja ehti tehdä jo ennen Good Will Bikeriksi ryhtymistäänkin paljon koulukiusattujen eteen. RP-ajoja hän ehti ajaa yhdeksän, kaikkiaan yli 32 000 kilometriä.
Hynysen kuoleman jälkeen moottoripyöräilijät ympäri maan ovat ajaneet hänelle lahjoituskilometrejä kampanjan hyväksi koulukiusattujen jälkihoitoon. Hynysen siunauspäivänä ehti tulla pelkästään yli 42 000 kilometriä, Yle kertoo.
Sadan kilometrin muistoajoreitille osallistuneiden määrä oli iloinen yllätys Mika Oksmanille. Hän lähti mukaan ajon ideoineen ystävänsä Aku Leskisen ehdotuksesta.
Lähtöpaikkana toimineen huoltoaseman pihalta Siilinjärvellä matkaan lähti 188 moottoripyörää. Matkalta joukkoon liittyi vielä 25 pyörää, joten kokonaismäärä nousi yli 200.
Oksman ja Leskinen kiittelivätkin kaikkia osallistuneita. Muistoajoon osallistuneiden kilometrit ilmoitetaan Hynysen Good Will Biker -organisaatiolle.