Scout Bobber tekee Indianin tiedotteen mukaan kunniaa sodanjälkeisen Amerikan riisutuille ja tiukoille rakennelmille.
Uusi ohjaustanko ja jalkatappien siirto 38 millimetriä taaksepäin tuovat pyörään entistä paremman ajoasennon. Nappularenkaat ja tummennetut vanteet tekevät puolestaan ulkonäöstä entistä vahvemman, samoin pitkä matala profiili. Takajousitusta on madallettu 25 mm ja uusittu etuteleskooppi tuo mukavuutta.
Musta etuvalon kuuppa, minimaaliset moottorin katteet ja rei'itetyt pakoputkien suojukset puhuvat omaa kieltään. Samoin musta nopeusmittarin taulu normaalin punaisen ja kermanvärisen sijaan. Muokatut etu- ja takalokasuojat ja kaksivärinen aidosta nahasta tehty bobbber-istuin korostavat minimaalista tyyliä. Myös tankissa oleva Indian-merkki on pantu uusiksi.
Pyörä tulee myyntiin viitenä eri värivaihtoehtona: Indian Motorcycle Red, Thunder Black, Thunder Black Smoke, Star Silver Smoke ja Bronze Smoke, joka on uusi värioptio.
Hinnat vahvistetaan vuoden loppupuolella.
Tekniset tiedot | |
Moottori | Nestejäähdytteinen 4-tahtinen V2 (60°) |
Vaihteisto | 6-vaihteinen |
Moottorin kuutiotilavuus | 1133 cm3, sama kuin Scoutissa |
Poraus x isku | 93 mm x 73,6 mm |
Puristussuhde | 10,7:1 |
Teho | 100 hv / 74,7 kW |
Maksimivääntö | 97,7 Nm 5900 rpm |
Etuvanne | valua, 16" x 3,5" |
Takavanne | valua, 16" x 3,5" |
Eturengas | 130/90-16 73H |
Takarengas | 150/80-16 71H |
Etujarru | yksi levy, 298 mm, kaksimäntäinen kaliiperi |
Takajarru | yksi levy, 298 mm, yksimäntäinen |
Etujousitus | teleskooppi 120 mm jousto, |
Takajousitus | kaksi iskunvaimenninta, jousto 50 mm |
Akseliväli | 1562 mm |
Istuinkorkeus | 649 mm |
Maavara | 123 mm |
Korkeus | 1154 mm |
Pituus | 2229 mm |
Leveys | 926 mm |
Rake | 29° |
Trail | 119,9 mm |
Polttoainetankin tilavuus | 12,5 l |
Kokonaispaino maks | 449 kg |
Paino tankki tyhjänä | 244 kg |
Paino tankattuna | 254 kg |