Ensimmäinen pyörä on 1977 vuosimallin Honda CB500, jonka on laittanut uuteen uskoon Hondan Bayonnessa toimiva 3C-jälleenmyyjä yhteistyössä Ben Rameixin kanssa. Ben on ranskalaisen premium-surffilautavalmistajan pääsuunnittelija. Pyörä purettiin täydellisesti, jonka jälkeen siitä rakennettiin täysiverinen retrotyylinen café racer. Siinä on modifioitu runko, uusi pakoputkisto sekä tummennettujen ja kromattujen osien kombinaatio, LED-valot, Firestonen renkaat sekä yksilevyinen etujarru. Sivukatteet ja peräosa ovat M. Rameixin käsityönä tekemät. Niihin on saatu inspiraatio surffilaudan muodoista, joten ne istuvat hyvin W&W-kulttuuriin.
Kaksisylinterinen ultrakäytännöllinen CX500 on kaksisylinterinen pyörä, jonka Hondan Kick Moto -diileri on muuttanut Flat Track -kisapyöräksi. Siinä on modattu runko, tankki, istuin ja kulta-anodisoidut 18" vanteet. Etuhaarukka on XLR600:sta ja siihen on lisätty alumiininen ohjaustanko, Öhlinsin takajousitus sekä LED-valot. Puna-valko-sininen HRC:n kisaväriteema on saanut lisäkseen numeron 69 onnettomuudessa hiljan kuolleen Nicky Haydenin muistoksi.
Kolmas kustomoitu pyörä on - mikäpä muukaan - kuin uskomaton kuusisylinterisellä rivimoottorilla varustettu 1047-kuutioinen CBX1000. Pyörän ovat rakentaneet yhdessä Hondan Pariisin jälleenmyyjä Boulmich Moto ja Bad Seeds mp-klubi. Muutos sport-tourerista "Road Bomberiksi" on karu, ja siinä on vahvoja dragster-vaikutteita. Katteiden ja muun vastaavan osuus on minimaalinen, tavoitteena on ollut painon pudotus sekä hinku nopeuteen. Rakentelun kohteena on ollut mm. takarunko, jotta siihen sopisi kaksi Öhlinsin vaimenninta, 6-yhteen pakoputkisto, käsintehty numerokilpi sekä ajovalo ja Bridgestonen BattleAxe -renkaat.
Tuoreista pyöristä 500-kuutioinen A2-korttiystävällinen Rebel on saanut alleen nappularenkaat, ylikokoiset jarrulevyt ja käsintehdyn äänenvaimentimen. Pyörässä on viittauksia BMX- ja rullalautakulttuureihin. Ja siinä on tietenkin teline rullalaudan kuljettamista varten vasemmalla sekä moto-cross-vaikutteita.
Lisäksi näytillä on kaksi versiota uusretrosta klassikosta CB1100:sta. Ensimmäisen niistä, TR:n on rakentanut Hondan Rooman T&K-keskus, ja se on saanut vaikutteensa jenkkiläisestä Flat Track-kulttuurista.
Toinen on puolestaan täysmusta versio nykyisesta CB1100 EX:stä, jonka on tehty yhteistyössä Milanossa toimivan kustomoijan South Garagen kanssa. Lopputuloksena on tumma luomus, joka sekoittaa café racer ja bobber-tyylilajeja. Mattamusta tankki, musta moottori, kytkinkoppa sekä vanteet luovat tunnelman: matalat clip-onit, radiaalipääsylinteri ja lyhyt takarunko antavat vakuuttavuutta café racer -tulkinnalle.
Lisää Wheels & Waves -festivaalien julkaisuja:
Ducatilta kaksi uutta Scrambleria, Mach 2.0 ja Full Throttle
Desert Wolvesin offroad-Harley-Davidsonit valmiina karuun aavikkokäyttöön