Indian Roadmaster Classicia saa jatkossa kolmena eri väriyhdistelmänä: Thunder Blackinä sekä kahtena kaksiväriyhdistelmänä Willow Green / Ivory Cream ja Indian Motorcycle Red / Ivory Cream.
Enimmäkseen viilaukset ovat siis kosmeettisia, mitä kertoo myös uusi krominen kyynellogo tankin kyljessä, nahkaiset hapsut kyljissä sekä isohelmaiset lokasuojat. Nämä lisäykset ovat Indianin tiedotteen mukaan kunnianosoitus niille vanhoille Indian-malleille, joilta ne periytyvät.
Roadmaster Classicissa on kuitenkin modernia teknologiaa ja mukavuutta, kuten infotainment-järjestelmä sekä ABS-jarrut, vakionopeudensäädin, TMPS eli rengaspainenäyttö, lämmitettävät kahvat ja istuimet, sähköllä säädettävä tuulilasi, säädettävät matkustajan jalkatapit sekä avaimeton sytytys.
Kolmen laukun yhteenlaskettu tilavuus on 125 litraa, joten tavaraa mahtuu mukavasti matkaan. Selkänojalla varustettuun irrotettavaan takalaukkuun mahtuu kaksi kokokypärää.
111-tuumaisessa eli 1811-kuutioisessa V2-moottorissa on vääntöä 138,9 Nm 2600 kierroksella minuutissa.
Pyörän takaiskunvaimennin on ilmasäätöinen ja helposti säädettävissä. Valuvanteet ovat edessä 16x3,5 tuumaa ja takana 16 x 5 tuumaa. Ensiasennusrenkaina on Dunlop Elite 3 renkaat.
Etujarruina on kaksi 300 mm:n puolikelluvaa levyä ja nelimäntäiset kaliiberit. Takana taas 300 mm levy ja kaksimäntäinen kaliiberi.
Ride Command -nimellä kulkevan ja seitsemän tuuman näytöllä varustetun infotainmentjärjestelmän voi kustomoida näyttämään haluttua ajo- ja kulkuneuvodataa. Järjestelmä on varustettu navigaattorilla, Bluetoothilla sekä tietysti isokokoisilla kaiuttimilla ja 100 watin teholla. Näytön voi kustomoida kolmeen osaan, jotta saa siitä irti kaiken haluamansa tiedon.
Pyörän kuivapaino on 392 kilogrammaa, joten se ei ainakaan ole ollut varsinaisen laihdutuskuurin kohteena. Istuinkorkeus on matalat 673 mm ja akseliväli 1668 mm, kerrotaan Indianin tiedotteessa.