Ensimmäinen takaisinkutsu koski jarrupaineen kytkintä. Mikäli se on kiristetty liian tiukalle, seurauksena voi olla tiivisteen vahingoittuminen. Se taas voi johtaa jarrunesteen vuotamiseen ja heikentyneeseen jarrutustehoon.
Toinen kutsu koskee takakeinuhaarukkaa, jonka kestävyydessä on ongelmia. Polariksen jälleenmyyjät tarkastavat takaswingin kunnon, ja vaihtavat sen, jos aihetta.
Kolmas takaisinkutsu johtuu siitä, että konepellin ja polttoaineputken väli saattaa olla liian pieni. Hoitokeinona on jälleenmyyjien tekemä polttoaineputken kiinnikkeiden tarkastus.
Lisätietoja National Highway Traffic Safety Administrationin (NHTSA) dokumenteistä löytyy haulla Safercar.gov:in sivuilta. Polariksen kolme takaisinkutsua koskevat yhteensä miltei 18 000 kolmipyöräistä Slingshotia.