Zvexxin sivuston mukaan kyseessä on pitelemättömän sähköisen voiman ja raa'an biker-ulkoasun yhdistelmä, ja kieltämättä pyörä näyttää varsin vaikuttavalta.

1218 Nm:n väännön turvin pyörä kiihtyy 0-80:aan kilometriin tunnissa 3 sekunnissa. Zvexx ei ole mikään höyhensarjalainen, vaan se painaa 280 kg.

26-kennoinen litium-ioni-akusto kätkee sisäänsä 13 kilowattitunnin tehon. Se on noin puolet alkuperäisen Nissan Leafin akuston tehosta. Tämän pitäisi riittää 150 kilometrin ajomatkaan yhdellä latauksella. Maltillisella ajolla, mutta kuka sitten malttaa tämäntyyppisellä pyörällä?

Sähkömoottorista on suora veto takarenkaalle kevlar-vahvisteisella hihnalla.

Zvexx suunnittelee pienimuotoisen sarjatuotannon aloittamista. Kyse on nimittäin oikeasta rekisteröidystä moottoripyörästä eikä pelkästä 3D-renderöidystä kuvasta. Joten jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä valmistajaan.

Lisätietoja Zvexxin kotisivuilta ja Facebook-sivustolta.

Zvexx ja leveähkö takakumi.

Zvexx ja leveähkö takakumi.

Zvexx.

Zvexx.

Huomaamattomuus ei ole Zvexxin vahvimpia puolia.

Huomaamattomuus ei ole Zvexxin vahvimpia puolia.

Zvexx.

Zvexx.

Zvexx.

Zvexx.

Zvexx

Zvexx

Zvexx on oikeasti olemassaoleva moottoripyörä.

Zvexx on oikeasti olemassaoleva moottoripyörä.

Voimansiirto tapahtuu hiilikuituvahvisteisella hihnalla.

Voimansiirto tapahtuu hiilikuituvahvisteisella hihnalla.

Zvexxiin voi törmätä tai sen voi nähdä liikenteessä Geneve-järven rannalla.

Zvexxiin voi törmätä tai sen voi nähdä liikenteessä Geneve-järven rannalla.