Kawasaki Ninja ZX-10RR sopii ratakäytön lisäksi myös kadulle, vaikka siitä onkin riisuttu kaikki paitsi välttämätön.
Muutokset rinnakkaiseen ZX-10R-malliin
- - muokattu sylinterikansi antaa tilaa kisakäyttöön tarkoitetuille High-lift-nokka-akseleille
- - nokat on saadun palautteen perusteella pinnoitettu timantinkaltaisella hiilipinnoitteella: lisää kestoa ja pienentää kitkaa
- - vahvistettu kampikammio parantaa kisaviritetyn koneen luotettavuutta ja suorituskykyä
- - erityisesti tätä mallia varten suunnitellut Marchesinin takovanteet: 7-puolaiset monisuuntaisesti taotut alumiinivanteet tuovat keveyttä pyörän käsittelyyn (vanteet ovat hankittavissa myös vakio ZX-10R:ään.
- - korkean suoritsukyvyn Pirelli Diablo Supercorsa SP renkaat
- - optimoidut alustan / jousituksen asetukset sovitettu keveämpiin vanteisiin ja renkaisiin
- - quickshifter sekä ylös että alasvaihtoihin kisapaketin mukana EU-alueella.
Teknisiä tietoja
- - Nestejäähdytteinen 4-tahtinen rivimoottori
- - 998 cm3
- - Poraus x isku 76.0 x 55.0 mm
- - Puristussuhde 13.0:1
- - DOHC, 16 venttiiliä
- - 6-vaihteinen
- - Märkä monilevykytkin
- - Etujousituksen jousto 120 mm
- - Takajaousitus 114 mm
- - Etuhaarukka käännetty Balance Free Front Fork, ulkoinen säiliö; täysin säädettävä
- - Takana BFRC lite kaasutäytteinen vaimennin, täysin säädettävissä
- - Moottorin maksimiteho 200 hv / 147,1 kW, 13 000 rpm
- - Ram Airin kanssa 210 hv / 154,4 kW, 13 000 rpm
- - Vääntö 113.5 Nm 11,500 rpm