- Kilpaileminen Bonnevillen suolatasangolla on Racing on ennätysajojen huipentuma, toteaa AMA:n ratakilpailujen johtaja Ken Saillant. – Kilpailijat eivät kisaa pelkästään toisiaan vastaan luokissaan saadakseen numero ykkösen tunnuslaatan, vaan he kilvoittelevat myös niitä maailmanennätyksiä vastaan, joita on tehty ennen heitä. Onnittelut kaikille kuljettajille, jotka onnistuivat tekemään uusia ennätyksiä, Saillant toteaa AMA:n tiedotteen mukaan.
Bonnevillen ennätysviikko, englanninkieliseltä nimeltään Bonneville Motorcycle Speed Trials eli AMA Land Speed Grand Championship, on tärkein ennätysajotapahtuma maailmassa. AMA:n valvomalla tapahtumalla on myös FIM:in, Fédération Internationale de Motocylismen tunnustus ja se tarjoaa kisaajille ennätystekomahdollisiiksia 50 cm3 minipyöristä 3000 cm3 streamlinereihin.
FIM-ennätykset vuoden 2016 tapahtumassa:
Lopulliset AMA:n ja FIM:in sertifioinnit puuttuvat vielä. Säännöistä Bonneville Speed Trialsin kotisivuilta. Luokka, kategoria, nopeus mailia tunnissa, nimi, valmistaja. Huom: nopeudet mailia tunnissa. Km-nopeudet = mailinopeus X 1,609.
- - Non-Streamlined vapaastihengittävä,I.A1.A.I.1.250cc, 94.520, Charles Smith, Bultaco
- - Non-Streamlined ahdettu, I.A1.B.I.2.1350cc, 196.096, Loretta Flores, Ducati
- - Non-Streamlined ahdettu, I.A1.B.I.3+.1350cc, 216.486, Erin Okonek, Suzuki
- - Non-Streamlined ahdettu, I.A1.B.I.3+.1600cc, 208.320, Kerry Alter, Suzuki
- - Partially Streamlined ahdettu, I.A1.B.II.3+.600cc, 204.687, Patrick Lessard, Yamaha
- - Scooter (A2), I.A2.B.I.1.50cc, 54.971, William Conway, Malaguti Scooter
- - Non-Streamlined sähkösivuvaunu-mp (B1),I.B1.A.VII.+300kg, 89.113, Kevin Clemens, Baker
- - Partially Streamlined sähkösivuvaunu-mp (B1),I.B1.B.VII.+300kg, 108.499, Kevin Clemens, Baker
- - Streamliner sivuvaunu (B1), I.B1.C.VII.+300kg, 248.674, Eva Hakansson, HM KillaCycle
AMA:n kansalliset ennätykset
Lopulliset AMA:n sertifioinnit puuttuvat vielä. Luokka , kategoria, nopeus mailia / tunnissa, nimi, valmistaja. Säännöistä Bonneville Speed Trialsin kotisivuilta. Huom: nopeudet mailia tunnissa. Km-nopeudet = mailinopeus X 1,609.
- - 100-P-PC, 35.949, Jacob Klinedinst, Indian
- - 125-P-CG, 71.839, Bill Conway, CanAm
- - 125-P-PP, 63.267, Mark Taylor, Honda
- - 175-M-CG, 63.612, Jaylin Billig, Honda
- - 175-MPS-CG, 61.125, Jaylin Billig, Honda
- - 175-P-CG, 66.061, Michael Cole, Kawasaki
- - 250-A-CG, 94.525, Charles Smith, Bultaco
- - 350-A-CG, 107.916, Steve Garn, Yamaha
- - 350-A-VF, 49.319, David Harto, Cushman
- - 350-APS-CG, 115.164, Steve Garn, Yamaha
- - 350-P-AF, 96.469, Sandy Vetter, Yamaha
- - 350-SC-AF, 91.752, Corey Bertelsen, Yamaha
- - 500-A-BG, 119.369, Lewis Cooke, Yamaha
- - 500-APS-CF, 55.847, Lance Bodine, Honda
- - 500-APS-PF, 134.651, Cayla Rivas, Buell
- - 500-M-CF, 115.529, Anthony Groves, Yamaha
- - 500-M-CG, 113.274, Anthony Groves, Yamaha
- - 500-M-PG, 119.151, Paul Bilton-Smith, Norton
- - 500-MPS-BG, 100.099, William Woods, Honda
- - 500-MPS-CF, 116.657, Anthony Groves, Yamaha
- - 500-MPS-CG, 120.183, Anthony Groves, Yamaha
- - 500-MPS-PBG, 134.722, Cayla Rivas, Buell
- - 500-MPS-PG, 123.283, Paul Bilton-Smith, Norton
- - 500-SC-AF, 102.702, Corey Bertelsen, Yamaha
- - 500-SC-AG, 101.289, Corey Bertelsen, Yamaha
- - 650-A-PF, 156.168, Alp Sungurtekin, Alp R&D Triumph
- - 650-A-VG, 83.964, Richard Bargholz, Indian
- - 650-APS-BF, 204.743, Patrick Lessard, G Force
- - 650-M-VF, 58.156, Mike Becker, Triumph
- - 650-MPS-AF, 171.74, Tymothy Williams, Kawasaki
- - 650-P-PC, 92.857, Sherry Soliz, BMW
- - 650-P-PG, 91.268, Steve Rogers, Kawasaki
- - 750-APS-AG, 166.619, Dale Zlock, Suzuki
- - 750-M-CBF, 96.823, Mark Hulstrand, Honda
- - 750-M-CG, 130.725, Dennis Weinhold, Honda
- - 750-MPS-CF,97.913, Paul Horner, Honda
- - 750-MPS-CG, 137.699, Dennis Weinhold, Honda
- - 750-P-P, 170.786, Wallace Williams, Susuki
- - 750-P-PC, 100.781, Richard Magee, Honda
- - 750-P-PV, 83.691, Stephen Clough, Indian
- - 1000-A-VBG, 118.024, Jason Omer, Harley-Davidson
- - 1000-APS-AF, 176.712, Jose Mateu, Yamaha
- - 1000-APS-AG, 176.815, Dan Zlock, Kawasaki
- - 1000-APS-BG, 169.143, Rainer Kopp, Ducati
- - 1000-APS-PG, 202.842, Tom Mellor, Triumph
- - 1000-MPS-AG, 209.772, Erin Sills, BMW
- - 1000-MPS-CG, 129.181, Tetsujiro Honda, Honda
- - 1000-P-P, 207.904, Erin Sills, BMW
- - 1000-SC-CG, 85.604, Danielle Cote, BMW
- - 1000-SC-P, 103.131, Petra Bier, BMW
- - 1350-A-PBF, 156.562, Tom Minde Joergensen, Harley-Davidson
- - 1350-A-PBG, 150.539, Tom Minde Joergensen, Harley-Davidson
- - 1350-A-VF, 146.434, Dave McLachlan, Vincent
- - 1350-A-VG, 141.682, Dave McLachlan, Vincent
- - 1350-APS-BF, 240.735, Michael Garcia, Suzuki
- - 1350-APS-PBF, 162.976, Tom Minde Joergensen, Harley-Davidson
- - 1350-APS-PBG, 154.931, Tom Minde Joergensen, Harley-Davidson
- - 1350-APS-VG, 140.668, Ron Leeman, Harley-Davidson
- - 1350-M-CG, 124.762, Skylar Albrecht, Harley-Davidson
- - 1350-MPS-AG, 216.496, Erin Okonek, Suzuki
- - 1350-P-CG, 104.792, Gerald Curry, N/A
- - 1350-P-PC, 101.83, Fran Carpio, Suzuki
- - 1650-A-AG, 185.635, Jason Omer, Kawasaki
- - 1650-A-BG, 218.217, Jim Higgins, Suzuki
- - 1650-A-PG, 171.251, Jim Fischer, Harley-Davidson
- - 1650-APS-BF, 243.329, Greg Watters, Suzuki
- - 1650-APS-PG, 191.397, Jim Fischer, Harley-Davidson
- - 1650-MPS-BF, 213.099, Simon Edwards, Kawasaki
- - 1650-P-VG, 92.123, Bob Clift, Indian
- - 2000-A-AG, 203.74, Mark Bjorklund, Ducati
- - 2000-A-PF, 178.449, Mike Yurko, Harley-Davidson
- - 2000-A-PG, 175.375, Jay Allen, Harley-Davidson
- - 2000-APS-PBG, 202.902, Jody Perewitz, Perewitz
- - 2000-APS-PF, 191.223, Jody Anderson, Buell
- - 2000-APS-PG, 195.851, Jody Anderson, Buell
- - 3000-APS-PBG, 241.983, Cayla Rivas, Harley-Davidson
- - 3000-M-AG, 172.045, Jeremy Ragle, Triumph
- - Unlt-SC-W, 89.114, Kevin Clemens, Baker
- - Untl-SCS-W, 248.7, Eva Hakansson, KillaJoule Electric
- - 300-SC-W, 108.502, Kevin Clemens, Baker
Lisää aiheesta Bonneville Speed Trialsin sivuilta.