Vuonna 2013 Ducati möi 44 287 moottoripyörää, kun luku vuotta aiemmin oli 44 102. Liikevaihtoaan tai sen muutoksia yritys ei tiedotteessaan kommentoinut.
Ducatin päämarkkina-alue on USA, jonka osuus yrityksen koko myynnistä oli 24 prosenttia. Seuraavina tulevat Italia 11,3 prosentin ja Saksa 10,7 prosentin osuuksilla.
Myynnistä 51 prosenttia meni Eurooppaan, 24 prosenttia Pohjois-Amerikkaan ja loput 25 prosenttia Aasiaan ja Etelä-Amerikkaan.
Ducatin pääjohtaja Claudio Domenicali kommentoi tulosta kertoen olevansa tyytyväinen kasvaviin markkinoihin kuten Aasiaan, jossa myynti nousi 26 prosenttia edellisvuodesta. Myös Brasiliassa Ducati onnistui heti aloitusvuonnaan myymään yli 700 pyörää.
– Huolimatta markkinoitten epävarmuustekijöistä erityisesti Etelä-Euroopassa olemme saavuttaneet positiivisia tuloksia ja osoittaneet tuotteittemme ja vahvuuden ja tuotemerkkimme arvostuksen. Jo toisena vuonna peräjälkeen olemme tehneet ennätysmyynnin ja myyneet yli 44 000 pyörää. Myyntiä on edesauttanut uusien mallien kuten Hypermotardin ja 899 Panigalen esittely.
Domenicali uskoo Ducatin jatkuvan tuotevalikoiman kehitystyön ja menestyksen uusilla markkina-alueilla tuovan lisää kasvua yritykselle vuoden 2014 aikana. Vuoden 2014 mallit ovat juuri saapuneet myymälöihin kuten esimerkiksi Monster 1200. Myös Superleggeran 500 kappaleen rajoitetun valmistuserän raju myyntimenestys valavat uskoa Ducatiin.
Ducatin nykyinen omistaja on Audi.
Jutun otsikkokuvassa uusi Diavel.