Vuosimallin 2015 testipyörä nähtiin jossain päin Eurooppaa ja kuvasta näkyy keinuhaarukka, kymmenpuolainen valuvanne sekä runko, joka vaikuttaa identtiseltä Duken kanssa.
Pyörä on maalattu tyypillisellä testipyörien naamiovärityksellä, mutta motorcycle.com arvioi artikkelissaan sen tyypilliseksi KTM:n omistaman WP Suspensionin valmistamaksi. Takaiskunvaimennin ja haarukka ovat pidemmät kuin naku- ja sporttipyörämalleissa, ja keinuhaarukan kulmasta lehti arvioi, että supermoto tarjoaa paremman maavaran kuin nämä.
Ylösvedetty äänenvaimennin on samanlainen kuin KTM 450 SR:ssä ja 450 XC-f:ssä. Peilit, valot ja renkaat osoittavat, että supermoto tulee olemaan katulaillinen.
Joidenkin arvoiden mukaan nyt vakoiltu pyörä voisi myös olla 390 cm3.