Uusi logo valittiin kerhon jäsenten äänestyksen pohjalta. Netissä toteutettuun äänestykseen osallistui yli 100 000 H.O.G.in jäsentä ympäri maailmaa.
Uusi logo ylläpitää vanhan kerhon perustamisvuonna 1983 käyttöönotetun logon henkeä, ja on välittömästi tunnistettavissa H.O.G.in logoksi jäsenistön keskuudessa.
Suurin muutos logossa on siinä, että O-kirjaimen keskelle on tuotu Harley-Davidsonin kilpi ja tanko, jotka tunnustavat H.O.G.in H-D:n viralliseksi moottoripyöräkerhoksi. Lisäksi kotka on kohentanut asentoaan ja vaihtanut katseensa suuntaa uusia seikkailuja ja horisontteja etsiäkseen.
– Ikoninen H.O.G.-logo edustaa ajajiemme intohimoa. Ei väliä minnepäin maailmaa menet, todennäköisesti vastaasi tulee toinen motoristi, joka kantaa logoamme. Se on maailmanlaajuinen symboli, joka kuvastaa intohimoa vapauteen, itsenäisyyteen ja avoimiin, päättymättömiin teihin, väittää Harley Owners Groupin johtaja Ken Knuteson.
H.O.G.:ssä on miltei miljoona jäsentä ja yli 1400 jäsenyhdistystä 140 maassa.