Sekä CB 500 F, NC 750 S että Integra on tarkoitettu jokapäiväiseen työpaikkaliikennöimiseen, vaikka ne luonteiltaan ovatkin erilaisia. Osaltaan kuvakavalkadi ja asiasta tiedottaminen on tarkoitettu kertomaan suunnittelullisista yhteislähtökohdista näiden kolmen mallin kesken, vaikka ne luonteiltaan eroavatkin. Design-linjat ovat nähtävissä tyylitellyin valojuovin varustelluista kuvista.
CB500F, katupyörä
Uutta CB500F:ssä ovat uusi kovalinjaisempi ja muskelimaisempi ulkonäkö, jonka pitäisi Hondan tiedotteen mukaan vahvistaa mallin sopimista kaikenlaiseen moottoripyöräilyyn. Värivaihtoehtoja on kaikkiaan kuusi.
Muita uutuuksia
- LED-ajo- ja takavalot
- Suurempi 16,7 litran polttoainetankki
- Etuhaarukan jousen esijäänitykse säätö
- Säädettävä jarrukahva
- Uusi kevyempi äänenvaimennin
Naku NC750S
- LCD-instrumenttipaneli, jonka värivaihtoehtoja voi muuttaa
- Lyhyt, viisikulmainen äänenvaimennin, lisää matalampia ääniä
- Kolme eri S-valintaa kaksoiskytkinvaihteiston yhteydessä
- Kaksi uuttaa erikoismalliväritystä LED-valoin
- Euro 4 normit täyttävät rinnakkaistwini
Integra-skootteri
Integra on skootterimalli, joka on tarkoitettu tarjoamaan moottoripyörän dynaaminen suorituskyky yhdessä skootterin mukavuuden kanssa. Integra tuskin kuuluu suomalaisen maahantuojan ohjelmistoon.
- LED-valot edessä ja takana
- Uusi Showan Dual Bending -venttiilit etuteleskoopissa
- LCD-mittaristo, jossa eri värivaihtoehtoja
- Kolme eri S-valintaa kaksoiskytkinvaihteiston yhteydessä
- Euro 4 -määräykset täyttävä rinnakkaistwini