Sekä CB 500 F, NC 750 S että Integra on tarkoitettu jokapäiväiseen työpaikkaliikennöimiseen, vaikka ne luonteiltaan ovatkin erilaisia. Osaltaan kuvakavalkadi ja asiasta tiedottaminen on tarkoitettu kertomaan suunnittelullisista yhteislähtökohdista näiden kolmen mallin kesken, vaikka ne luonteiltaan eroavatkin. Design-linjat ovat nähtävissä tyylitellyin valojuovin varustelluista kuvista.

CB500F, katupyörä

16YM CB500F

16YM CB500F

Uutta CB500F:ssä ovat uusi kovalinjaisempi ja muskelimaisempi ulkonäkö, jonka pitäisi Hondan tiedotteen mukaan vahvistaa mallin sopimista kaikenlaiseen moottoripyöräilyyn. Värivaihtoehtoja on kaikkiaan kuusi.

Muita uutuuksia

  • LED-ajo- ja takavalot
  • Suurempi 16,7 litran polttoainetankki
  • Etuhaarukan jousen esijäänitykse säätö
  • Säädettävä jarrukahva
  • Uusi kevyempi äänenvaimennin
 

Naku NC750S

16YM NC750S

16YM NC750S

  • LCD-instrumenttipaneli, jonka värivaihtoehtoja voi muuttaa
  • Lyhyt, viisikulmainen äänenvaimennin, lisää matalampia ääniä
  • Kolme eri S-valintaa kaksoiskytkinvaihteiston yhteydessä
  • Kaksi uuttaa erikoismalliväritystä LED-valoin
  • Euro 4 normit täyttävät rinnakkaistwini

16YM NC750S

16YM NC750S

 

Integra-skootteri

Integra on skootterimalli, joka on tarkoitettu tarjoamaan moottoripyörän dynaaminen suorituskyky yhdessä skootterin mukavuuden kanssa. Integra tuskin kuuluu suomalaisen maahantuojan ohjelmistoon.

16YM Integra

16YM Integra

  • LED-valot edessä ja takana
  • Uusi Showan Dual Bending -venttiilit etuteleskoopissa
  • LCD-mittaristo, jossa eri värivaihtoehtoja
  • Kolme eri S-valintaa kaksoiskytkinvaihteiston yhteydessä
  • Euro 4 -määräykset täyttävä rinnakkaistwini

16YM Integra

16YM Integra