Moottoripyörämyynnin liikevaihto kasvoi 6,5 % eli 47,3 miljardia jeniä 771,3 miljardiin jeniin Yamahan 1.1. alkaneen ja 30.9. päättyneen yhdeksän ensimmäisen kuukauden jakson aikana. Euroiksi muutettuna luvut ovat 350 miljoonaa ja 5,66 miljardia euroa. Operatiivinen tulos nousi 63,7 % 210 miljoonaan euroon, 28,9 miljardiin jeniin.
Kappalemääräisesti Yamaha myi 3,89 miljoonaa moottoripyörää, vuotta aiemmin 4,4 miljoonaa pyörää. Vaikka myynti Aasiassa laski noin 491 000 pyörän verran, kalliimpien pyörien kasvanut menekki USA:ssa ja Euroopassa korvasi taloudellisesti tilanteen. Erityisesti YZF-R1 ja MT-09 Tracer kiinnostivat kovasti asiakaskuntaa.
Kehittyvillä markkinoilla tapahtunut siirtymä kohti kalliimpia malleja auttoi myös Yamahaa tilanteessa. Toisaalta kappalemääräinen myynti kasvoi kehittyvillä markkinoilla kuten Vietnamissa, Filippiineillä ja Taiwanissa, mutta pieneni Indonesiassa ja Brasiliassa maiden huonon taloudellisen tilanteen vuoksi.
Tuloksen parantumisen syiksi Yamaha nimeää 6.11.2015 päivätyssä tiedotteessaan myynnin tehokkuuden lisääntymisen, kulujen pienentämistoimet ja jenin arvonlaskun. Nämä yhdessä kykenivät eliminoimaan mm. kasvun tuotekehityskuluissa sekä kehittyvien markkinoitten heikentyneet valuutat.