Suterin internet-sivustolla on varsin hyvä kuvaus pyörästä ja sen ominaisuuksista, sinne pääset tästä.
Moottorissa on kaksi vastakkaisiin suuntiin kiertävää kampiakselia sekä sähköinen polttoaineen suihkutus. Lisäksi pyörä on rakennettu viimeisintä valmistustekniikkaa ja materiaaleja hyödyntäen.
Huipputeholla moottori kiertää 13 000 kierrosta minuutissa. Äänestä huolehtivat neljä Akrapovicin vaimenninta. Pyörän kappalehinta on 120 000 Sveitsin frangia suoraan Sveitsissä.
Teknisiä tietoja:
- Runko on alumiinista, kaksipalkkinen ja sen ohjaus/akseliväli/ajoasento ja istuinkorkeus ovat säädettävissä.
- Takakeinuhaarukka alumiinia, säädettävä
- Öhlinsin upside down etuhaarukka ja takavaimentimet, täysin säädettävät, takalinkitys säädettävissä
- Vanteet magnesiumia tai alumiinia 17x 3.75 etu ja 17x 6.0 taka
- Renkaat 125/75 R 17 etu ja 205/75 R 17 taka
- Jarrut Brembon, kaksi 320mm teräslevyä edessä 4-mäntäisin kaliiberein, yksi 218 mm takalevy 2-mäntäisellä kaliiberilla
- Tankki hiilikuitua, sisäänrakennettu polttoainepumppu
- Katteet yms hiilikuitua
- Moottori, iskutilavuus 576 cm3, V4
- Poraus x isku 56 x 58,5 mm
- Maksimikierrokset 13 000 rpm
- Huipputeho 195 hp
- Kuusipykäläinen kasettivaihteisto