Suzukin turbokonseptin nimi on Recursion ja se on kompakti roadsteri, josta pitäisi lähteä ison pyörän tehot ja erityisesti vääntö keskikokoisesta 588 cm3 kaksisylinterisestä turboahdetusta rivimoottorista. Recursionista on aiemmin ollut juttua Motouutisissa täällä.
Nimi Recursio tarkoittaa tapaa määrittää asia itsestään lähtöisin, ja sitä Suzukikin tässä kuulemma tiedotteensa mukaan hakee: kyseessä on malli, joka tuo takaisin ajamisen jännityksen ja ne monet eri tavat, joilla moottoripyöräilystä voi nauttia.
Extrigger
Suzuki liittyy sähköisten moottoripyörien vakavasta valmistuksesta haaveilevien joukkoon. Extrigger on sähköinen minimoottoripyörä, jonka pitäisi olla helppo ja hauska ajettava.
Nimi tulee ensinnäkin Ex:stä, joka on lyhenne Electric Cross (X) overista ja Triggeristä, mikä tarkoittaa muutosta, mahdollisuutta.
V-Strom ABS
On Suzukin lippulaiva urheilullisten seikkailumatkapyörien joukossa. Nyt ABS-jarruilla ja luistonestojärjestelmällä.
Hayabusa
On enemmänkin esittelyssä kotimaansa markkinoita varten. Varustettu Japanin teille suunnitellulla automaattisella tiemaksujärjestelmällä. Antaa tehoa yhtä paljon kuin vientimallit, mutta täyttää kaikki japanilaiset päästövaatimukset. Kuva tämän jutun aloituskuvana.
GSR250S
On puolikatettu rinnakkaismalli suositulle GSR250:lle, joka tuli myyntiin 2012. Katteen luvataan suojaavan hyvin ajoviimalta. Samalla ajoasentoa on muokattu: ohjaustankoa on tuotu lähemmäs kuljettajaa ja nostettu, mikä mahdollistaa pystymmän ja matka-ajoon paremmin sopivan levollisemman ajoasennon.
Burgman 200
Burgman 200 on Japanin markkinoille suunnattu 200 cm3 kevyt ja kompakti skootteri.
MotoGP-pyörä
Suzuki palaa MotoGP-areenoille 2015 ja tämä on siihen tarkoitetun pyörän proto. Nelisylinterisessä rivimoottorissa pitäisi olla tehoa, kiihtyvyyttä ja helppoa käsiteltävyyttä. Teknisiä tietoja ei anneta, mutta sen pitäisi olla hyvä ajettava.
Muut
Tuotantomalleina pitäisi olla esillä ainakin V-Strom 650 Abs, Skywave 650LX ja GSR750ABS sekä Suzukin uutta teknologiaa.