Tllä kertaa uusi hihnavetoinen Diavel on onnistuttu kuvaamaan testiajossa Saksassa. Suurimmat muutokset vanhaan verrattuna ovat kuvien perusteella hihnaveto ja uusi takahaarukka. Myös takaiskunvaimentimen paikkaa on muutettu ylemmäs istuimen alapuolelle.
Vuosimallin 2015 Diavelissä käytetään Marzocchin haarukoita, kuten kuvassanäkyvässäkin maillissa. Tenneco, joka omistaa Marzocchin on kuitenkin ilmoittanut ajavansa alas legendaarisen vaimentajavalmistajan vuoden loppuun mennessä. On oletettavaa, että tuotanto-Diavelissä on sitten jonkun muun valmistajan etuhaarukka. Vahvoilla voisi olla esimerkiksi Öhlins, jolla on jo tuotannossa etuhaarukka Diaveliin.
Tankki vaikuttaa uudelleenmuotoillulta, hoikemmalta ja lyhyemmältä kuin nykymallissa, ja etujalkatappeja on siirretty ainakin näissä kuvissa eteenpäin harrikkamaisemman, jalat edellä -ajoasennon aikaansaamiseksi.
Lopullinen versio paljastettaneen Milanon EICMA-messuilla marraskuussa.
Katso kuva Visordownin sivuita. Jutun aloituskuvassa vuosimallin 2015 Diavel.