Maailmanlaajuisesti Harrikoita myytiin kaikkiaan hieman yli 70 000 kesä-elokuussa verrattuna viime vuoden vastaavan ajanjakson noin 61 500 kappaleeseen.
Kotimarkkinoilla eli Yhdysvalloissa myynti nousi 20,1 prosenttia, eli noin 48 500 pyörään. Kotimaan myynti on Harley-Davidsonille ratkaisevaa, sillä se muodostaa kaksi kolmasosaa merkin koko myynnistä.
Kansainvälisesillä markkinoilla Harrikoita myytiin hieman alle 22 000, missä oli 6,5 prosenttia nousua edelliseen vuoteen.
Koko alkuvuosi kasvuun
Vahva kolmannen vuosineljänneksen tulos auttoi Harleytä myös koko alkuvuoden osalta. Vuoden 2013 tammikuusta syyskuuhun Harrikoita myytiin miltei 215 000 kappaletta, kun viime vuonna myynti oli 206 400 kpl. Myynnin kasvu tuli siis käytännössä kokonaan uusitun malliston avulla ja kolmannella neljänneksellä.
Muista alueista poiketen myynti Euroopassa laski 2,2 prosenttia.
Harley-Davidsonin tiedotteen mukaan kolmas vuosineljännes oli suurin myynnin kasvultaan kahteenkymmeneen vuoteen.