Victoryn sähköinen kisapyörä on alunperin Brammo Empulse RR, mikä on helppo huomata tiettyjen ulkonäöllisten yhtäläisyyksien perusteellakin, vaikka kate peittääkin Brammolle tyypillistä akkuosaa.
Suuri osa kisapyörän muutoksista on vielä mysteeri, mutta jotain osataan jo sanoa. Mielenkiintoisinta lienee se, että pyörä on varustettu Parkerin uudella sähkömoottorilla. Liikku, jonka tavoitteena on varmistaa optimaalinen voiman ja tehonsaanti. Samalla huipputeho on pudotettu 173 hevosvoimasta 150:een, mutta vääntö on pidetty entisellään.
Victoryn tavoitteena on tietysti ollut saada kierrettyä reilun 60 kilometrin mittainen rata maksimivauhdilla. Asphalt and Rubber arvioi, että takapyörästä mitatun 150 hevosvoiman tehon pitäisi riittää hyvinkin 193 km / h keskituntinopeuksiin kyseisellä radalla, ja se on kova lyötävä mille tahansa sähköpyöräkilpailijalle.
Akkujen kapasiteetti on lähteiden mukaan kasvanut noin 20 %, jolloin sitä pitäisi olla noin 17 kWh edestä. Oletettavasti pyörän paino on noussut vastaavasti, toisaalta akkuteknologia menee koko ajan eteenpäin.
Myös pyörän aerodynamiikkaan on kiinnitetty asianmukaista huomiota. Kuten on painonkevennykseenkin mm. hiilikuituisen peräosan muodossa.