BMW:n C evolution -sähköskoottereita myytiin Ranskassa viime vuonna 227 kappaletta. Hyvänä kakkosena tuli Zero Motorcycles, jonka pyöriä myytiin 45 kpl seuraavasti: DS-malleja 12, kaksi FX:ää, 1 MD ja 30 S/SR-mallia.
Kolmanneksi kipusi toinen eurooppalaisvalmistaja KTM, jonka 21 E XC -pyöriä myytiin 21 kappaletta. Brammoja myytiin yhteensä 10 kappaletta, kuusi Empulsea ja neljä Enertiaa. Ranskalainen Electric Motion myi viisi sähköistä EM 5.7 trialpyöräänsä. Kaikkiaan tämä tekee yhteensä 308 sähkömoottoripyörää.
Cleanriderin artikkelissa rinnastetaan vertailun vuoksi Ranskan sähkömoottoripyörämarkkinoita Hollannin vastaaviin. Alankomaissa myytiin viime vuonna 36 Zeroa, 34 BMW:tä ja 16 Brammoa.
Ranskassa myytiin myös muita sähköisiä skoottereita. Peugeot onnistui myymään 65 e-Vivacityä ja Yamaha 63 Ec-03:a. Molemmat näistä vastaavat moposkoottereita. Saksalainen skootterivalmistaja Govecs myi satapiikkiä vastaavia skoottereitaan 27 kappaletta ja moposähköskoottereitaan 20 kappaletta. Ranskalainen Eccity myi 24 kpl 125-kuutioista vastaavia sähköskoottereita.
Sähkömopojen kategoriassa Matra myi 113 e-Mo-mopoa, e Solexeja myytiin 88 ja eTricksejä 58.
Kuten näistä luvuista näkyy, sähköisten moottoripyörien vallankumous antaa odottaa itseään. On mielenkiintoista nähdä, millä tavalla luvut muuttuvat vuoden 2015 aikana. Oletettavaa on, että myynti kasvaa, mutta miten suuri hyppäys tehdään?