Ducatin julkistaman tiedotteen mukaan kasvua vuodesta 2013 oli kaksi prosenttia. USA oli Ducatin tärkein markkina-alue, kun taas Aasiassa kasvu 11 % vauhdilla oli nopeinta.
Kasvua vauhditti myös uusien tuotteiden esittely, joka markkinoiden epävarmuudesta huolimatta teki mahdolliseksi Ducatin hyvän tuloksen. Erityisesti uusien 1200 ja 821 Monstereiden esittely kasvatti Moster-perheen myyntiä 31 prosentilla niin, että niitä myytiin kaikkiaan 16 409 kappaletta. Superbike-perhe puolestaan 899 Panigalen johdolla menestyi hyvin. Panigalen myynti kasvoi 74 % ja niitä myytiin kaikkiaan 5806 kappaletta, ja kaikkiaan Superbikejen myynti kasvoi 12 % ja niitä meni kaupan 9788 vuonna 2014.
Pohjois-Amerikan myynti sujui samalla tavoin kuin 2013, Meksikossa kasvu oli 8 %. USA on Ducatin ykkösmarkkina, sinne myytiin 8804 pyörää. Vaikeista markkinaolosuhteista huolimatta Etelä-Amerikassa myynti kasvoi merkittävästi erityisesti Brasiliassa (+74 %, 1174 myytyä pyörää). Tämä johtui laajentuneesta jälleenmyyjäverkostosta maassa sekä paikallisesta pyörien kokoonpanosta koko malliston osalta (tällä saadaan hintaa alas verrattuna kokonaisina tuotuihin pyöriin, toim. huom.).
Europpassa myynti heikkeni (-3 % 19 743 myytyä pyörää), haastavien taloudellisten olosuhteiden vuoksi. Italiassa myynti jäi 14 % miinukselle edellisvuodesta, kun taas tilanne muualla Euroopassa tilanne oli melkein stabiili. Englanti oli poikkeus. Siellä Ducateja myytiin 2742 kappaletta, 16 % enemmän kuin 2013.
Myös Aasiassa Ducatien myynti nousi kaksinumeroisin prosentein. Siellä Ducati saavutti kaikkein aikojen myyntiennätyksensä (+11 %, 5787 pyörää). Erityisen voimakasta kasvu oli Thaimaassa (+22 %, 3057 pyörää) sekä alati vaurastuvassa Kiinassa, jossa myynti nousi 97 % eli miltei tuplaantui. Kappalemäärä oli kuitenkin oletettavasti melko pieni, koska Ducati ei antanut siitä tarkkaa tietoa.
Australiassa myynti kasoi 13 % 2132 pyörään ja Japanissakin peräti prosentin 2558 pyörään.
Ducati ei anna myyntilukujensa yhteydessä tietoja taloudellisesta menestyksestään, kuten liikevaihdosta tai voitosta.