FIM-ennätyksiä tehtiin seitsemässä moottorin tilavuuskategoriassa kaikkiaan kymmenen yhdeksän eri kuljettajan toimesta.

Yksi ennätysten suorittajista oli APSΩ -luokassa kisannut Ohio State Universityn Buckeye Current -kisatiimi, joka ajoi Voxan RW-5 sähkömoottoripyörällä. Ennätyksistä enemmän tämän jutun yhteydessä: Bonnevillen suola-aavikon vauhtiviikot: neljä uutta maailmanennätystä Voxanille

Pyörä painoi vain 148 kg, joten se ajoi 100-150 kg:n luokassa. Sähköluokat kun jaetaan painon mukaan. Seuraava luokka on 150-300 ja sitä seuraava on tarkoitettu laitteidelle, jotka painavat yli 300 kg.

AMA:n nopeusennätyksiä tehtiin kaikkiaan 52 kappaletta 12 eri kuutiotilavuusluokassa, mukaan lukien Buckeye Current -tiimin suoritus, jolle haetaan myös FIM:in hyväksyntää.

Uusien AMA:n nopeusennätysten kirjo ulottui Takushi Chikakanen 66.682 mph eli 107,31 kmh Hondalla ajamasta 50cc APS/BG -luokan ennätyksestä Ralph Bohnhorstin (Haenni Racing) 1350cc MPS/AG -luokkaan ajamasta 217,174 mph:n / 349,51 kmh:n ennätyksestä Aurelija-nimisellä sivuvaunustreamlinerilla, jossa oli turboahdettu Suzuki Hayabusan moottori. Chikakanen suoritukselle haetaan myös FIM:in hyväksyntää.

Kuten aina, paikalla oli kisaamassa historialliselta kuulostavia ajoneuvojakin, kuten esimerkiksi 1955 Triumph T110 Tiger ja 1969 Aermacchi Harley-Davidson. 

BMST:n aikana ajetut ennätykset odottavat vielä AMA:n ja FIM:in lopullista hyväksyntää, mutta kisajärjestäjän ennätyslistaukset löydät Bonnevillen sivustolta täältä.

Seuraavan kerran moottoripyörien nopeusennätyksiä rikotaan Bonnevillessä 23.-28.elokuuta 2025.

Seuraava mahdollisuus rikkoa moottoripyörällä nopeusennätyksiä Bonnevillessä toteutuu 23.-28.elokuuta 2025.

Seuraava mahdollisuus rikkoa moottoripyörällä nopeusennätyksiä Bonnevillessä toteutuu 23.-28.elokuuta 2025.