Messuilla oli esillä 1370 eri tuotemerkkiä, joista 59 % muualta kuin Italiasta. Ne edustivat 45 eri kansakuntaa.
Tilaa oli varattuna 6 eri hallia, kuten viime vuonnakin Fiera Milanon messukeskuksesta, mutta itse näyttelytilaa oli 35 % enemmän.
Kyseessä oli jo 79. EICMA-messutapahtuma, jonka yleisömäärä kasvoi viisipäiväisen messutapahtuman aikana 38% vuodesta 2021. Koska kävijämäärää ei julkistettu, voi uumoilla, että koronan jäljiltä ollaan vielä alle sitä edeltäneiden vuosien noin 500 000 kävijän tasosta.
Tiistai oli messujen pressipäivä, siihen osallistui 6900 akkreditoitua median ammattilaista; journalistia, bloggaria ja viestintäalan edustajaa. Heistä 35 % tuli ulkomailta.
Tapahtumaan osallistui alan teollisuuden ammattilaisia noin 39 000 henkilön verran. Luvussa on 35 % kasvua edellisvuoteen.
Seuraavat EICMA-messut järjestetään Milanossa marraskuun 7-12 päivä vuonna 2023.
Aiheesta aiemmin:
EICMA: Milanon moottoripyörämessujen juttulinkit löydät tämän sivun takaa – päivittyy