CFMoto 800MT-mallien moottori on 799 cm3 nestejäähdytetty ja kahdella kannen yläpuolisella nokka-akselilla varustettu rinnakkaistwini. Sen teho on 95 hv / 67 kW / 9000 rpm ja vääntö 77 Nm / 7500 rpm.
Lisäksi pyörässä on ajotapavalinnat, luistokytkin, kaarre-ABS-jarrut, vakionopeudensäädin, led-ajovalot sekä rengaspaineen valvontajärjestelmä. Touring-mallissa on lisänä kahteen suuntaan toimiva vaihtoavustin.
Hyvä ei lopu vielä tähän. MT800:ssa on jousen etujännityksen sekä puristus ja paluuvaimennuksen osalta säädettävä KYBin upside-down teleskooppi, jonka joustomatka on 160 mm. Tuplalevyt edessä ovat 320 mm halkaisijaltaan ja nelimäntäiset radiaalisatulat ovat J. Juanin käsialaa. Takana on saman valmistajan 260 mm levy ja kaksimäntäinen satula.
Pyörän polttoainetankki on tilavuudeltaan 19 litraa ja pyörä on varustettu valmiiksi kaatumaraudoin. Sportissa on valuvanteet, kun taas Touring-versiossa on pinnavanteet.
Mittariston virkaa hoitaa 7 tuuman väri-TFT-näyttö, jossa on sisäänrakennettu GPS ja bluetooth-yhteys.
Istumakorkeus on 825 mm ja Touring-versio painaa tankattuna ilman laukkuja 231 kg
On mielenkiintoista nähdä, tuleeko malli Suomeen asti ja millainen hintalappu sillä on. Voisi olettaa, että pyörä on maltillisesti hinnoiteltu, joten se saattaa olla kovasti kilpailukykyinen luokassaan. Neljän vuoden takuu ainakin on kiinnostava lupaus.
Lisätietoja CFMoton sivuilta.