Bandit9 on valmistanut retroja ja futuristisia malleja aiemminkin. Tällä kertaa painopiste on tulevaisuudessa, vaikka bensiinimoottorisesta mallista puhutaankin.
Supermarinen saa kahtena eri moottorivaihtoehtona. Pienempi on nestejäähdytteinen 900-kuutioinen Triumphin kaksisylinterinen, joka voidaan päivittää 1200-kuutiosenttimetriseksi.
900-kuutioisen version teho on 74 hv / 7500 rpm ja huippuvääntö 80 Nm / 3800 rpm. Tällä moottorilla varustetun Supermarinen huippunopeudeksi luvataan 193 km/h.
Jos valitsee isomman, 1200-kuutiosenttimetrin vaihtoehdon, teho kasvaa 103 hevosvoimaan / 7250 rpm ja vääntö 113 Nm / 4250 rpm. Huippunopeuden pitäisi tässä versiossa olla parhaimmillaan 210 km/h ja polttoaineenkulutuksen 4,1 l /100 km.
Moottoreiden pitäisi täyttää Euro 5 -päästönormit.
Supermarinen runko on 7075-alumiinia ja se on päällystetty ostajan mieltymysten ja / tai kukkaron mukaan joko ABS-muovisilla tai kevyemmillä hiilikuituisila katteilla. Katteiden muotoilussa on ulkonäön lisäksi otettu huomioon myös aerodynamiikkaa ja muoto on saanut innoitusta rauskuista.
Pyörän paino on perusversiossaan 216 kg ja päivitettynä 196 kg.
Pyörässä on elektroninen polttoaineensuihkutus, ruostumattomasta teräksestä valmistettu pakoputkisto – joka on tietenkin päivitettävissä titaaniseksi – sekä Nitronin alusta. Se on päivitettävissä Öhlinsin tuotteisiin ja Brembon nelimäntäiset satulat vaihdettavissa Beringerin 6-mäntäisiin. Kustomoitu LED-näyttö kruunaa kokonaisuuden.
Jokainen Supermarine valmistetaan tilaustyönä, eikä mallista ole olemassa hinnastoa, joten asiakkaan on keskusteltava ostoaikeista suoraan yrityksen kanssa. Ensimmäiset toimitukset alkavat joulukuussa.
Bandit9 sivustolle pääset tästä.
Aiheesta aiemmin:
Futuristinen, muotopuhdas Odyssey-bobber Bandit9:lta
Bandit9: Harley-Davidsonin Revolution X -moottorin ympärille rakennettua mustaa kauneutta
Tämän scifimmäksi ei moottoripyörä enää tule - moottori kuin Starship Enterprisestä