Versys 1000 tulee markkinoille ensi vuonna kolmena eri versiona. Tätä kirjoittaessamme emme tiedä, tulevatko kaikki kolme tarjolle myös Suomen markkinoille.
SE-malli on kolmikon varustelluin. Siinä on runsain mitoin elektronisia kuljettajaa avustavia järjestelmiä sekä vakiona sähköisesti säätyvä iskunvaimennus. Mallissa käytetään Showan edistyksellistä Skyhook-jousitusteknologiaa. SE:n alustan ajatuksena on säilyttää pyörän suhteellinen asento samana tienpinnan muutoksista huolimatta; jousitus absorboi liikkeen säätymällä jatkuvasti supernopeasti muutosten mukaan.
SE-mallia täydentää S-versio, jossa on tarjolla kaikki samat elektroniset kuljettajaa avustavat järjestelmät kuin SE:ssäkin, mutta jousitus on perinteistä ei-elektronista mallia.
Elektroniikkapaketti on molemmissa kattava. Siihen kuuluvat mm. vakionopeudensäädin, IMU:un perustuvat vetoluiston esto, tehovalinta, integroidut ajotapavalinnat, kahteen suuntaan toimiva vaihtoavustin sekä integroitu ABS-jarrutusjärjestelmä.
S:ssä ja SE:ssä on molemmissa myös täys-LED-ajovalot täydennettynä kallistuksen mukaan toimivilla kaarrevaloilla, TFT-mittaristo johon voi liittää älypuhelimen Kawasakin Rideology-appin avulla sekä suuri tuulilasi ja käsisuojat.
Näihin on saatavilla on myös värin mukaan valittavat sivulaukut ja takalaukku. Varustetasoja on kaksi, Tourer sivulaukuilla ja Grand Tourer kaikilla kolmella laukulla.
Versys 1000 -malli on hinnat alkaen -versio, jossa on pyörän perusominaisuudet, mutta siitä puuttuvat kaarreajovalot, TFT-mittaristo, ajotapavalinnat sekä poikkeuksellisen kestävä maalipinta ja SE:n sähköinen alusta. Vakiopyörään on kuitenkin optiona hankittavissa vaihdeavustin, kookas tuulilasi, lämmitettävät kahvat sekä samat laukkusarjat.
Värivaihtoehdot vuodelle 2022 ovat: Versys: Candy Lime Green/Metallic Spark Black. Versys S ja Versys SE: Emerald Blazed Green/Metallic Diablo Black/Metallic Spark Black tai Metallic Graphite Gray/Metallic Diablo Black/Metallic Flat Spark Black.