Perjantain harjoitukset sujuivat hyvin, vauhtia löytyi, ja Tuuli ajoi sijoille kolme ja kuusi.
Lauantain aika-ajot menivät hienosti, tuloksena kolmas sija, ja paikka eturivissä. Eroa paalulle ajaneeseen Luca Bernardiin jäi vain kolme kymmenystä.
Lauantain kilpailu alkoi Tuulen osalta todella epäonnisesti. Hyvä startti, mutta jo toisessa kaarteessa kilpailu katkesi tekniseen vikaan. Kilpailu kuitenkin keskeytettiin ensimmäisellä kierroksella tapahtuneen kolaroinnin takia, ja Tuuli sai jumpattua pyöränsä takaisin varikolle. Mekaanikot saivat pyörän kuntoon, ja Tuuli pääsi osallistumaan uusintalähtöön. Taas hyvä startti, mutta nyt vauhti ei riittänyt taisteluun kärkisijoista. Sijoitus huononi kierros kierrokselta, ja lopulta kilpailu jäi kesken kahdeksannella kierroksella, yhdeksänneltä sijalta tapahtuneeseen kaatumiseen. Voittoon ajoi jälleen Dominique Aegerter.
Sunnuntain kilpailussa Tuuli otti taas hyvän lähdön, mutta jälleen kisa keskeytettiin ensimmäisellä kierroksella tapahtuneen kolaroinnin takia. Kahdentoista kierroksen uusintalähdössä Tuuli irtosi hyvin viivalta, ja pääsi mukaan kärkiryhmään. Kisan edetessä sijoitukseksi vakiintui viides, ja viimeisten kierrosten hurjasta yrityksestä huolimatta Tuuli ylitti maaliviivan viidentenä, vain kolme kymmenystä neljännestä sijasta jääneenä. Eroa voittaja Manuel Gonzaleziin ei jäänyt kuin kaksi sekuntia. Viides sija on Tuulen kauden paras.
”Pyörä toimii hyvin aamupäivän viileissä olosuhteissa, mutta ilma kun lämpenee, niin tuntuma jostain syystä huononee. Siihen ei olla vielä lääkettä löydetty. Lauantain kisassa aluksi pieniä murheita ja toisessa startissa ei ollut mitään tehtävissä, kun vauhtia ei vaan ollut. Sunnuntaina olikin jo paljon parempaa tekemistä. Saatiin säädöt sopimaan kuumalle kelille, ja ajaminen tuntui hyvältä. Ainut ongelma oli, kun ei suorilla pääse oikein imuihin, että pääsisi jarruissa yrittämään ohitusta. Mutta nousujohteista taas. Pikkasen kun löytyy jotain pyörästä, ja itse vähän parantaa ajamista, niin sehän on siinä”, totesi Tuuli kisan jälkeen.